Hoi, Ik wil even van mij afschrijven... Sinds dinsdag hebben mijn vriend en ik er een punt achter gezet, gewoon vriendschappelijk niks ergs.... totdat ik er donderdag achter kwam dat hij al vanaf juni dit jaar vreemdging met 3! verschillende vrouwen.... Het erge is nog dat ik alle touwtjes aan elkaar probeerde te knopen qua geld e.d. Ook voor ons kind vind ik het een vervelende situatie want ik woon nu weer bij me ouders met mijn kind. Hij wil hem natuurlijk wel blijven zien wat logisch is. Alleen vind ik het heel moeilijk omdat hij al die tijd dat ik samen heb gewoond hem geen potje heeft gegeven of een luier heeft verschoont... Ik vind het heel moeilijk om mijn kind daar te laten... We hadden de afspraak gemaakt dat hij de ene week bij hem is en de andere week bij mij. Ook is hij over 3 weken jarig (1e verjaardag) en ik wil het gewoon hier bij mijn ouders vieren. maar hij kan natuurlijk gaan zeggen dat hij ons kind op zijn verjaardag wil hebben. Ik vind het zooooo ontzettend moeilijk aangezien hij degene is geweest die verkeerd geweest is. Heeft iemand hier in dezelfde situatie gezeten of kan mij tips geven? We hebben een gedeelde voogdij. Thanks alvast groetjes Bianca
Heel vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat je hem misschien iets minder gunt, maar hij heeft het jou aangedaan en niet jullie kind. Ik zou de afspraak maken dat jullie verjaardagen om het jaar op de dag zelf vieren. Je kan het altijd een dag later met jouw familie vieren en hij net zo goed. Ik zou het nu gewoon laten zoals het nu valt en er geen ruzie om willen maken, maar dat is natuurlijk jouw eigen keus. Ik kan me ook wel voorstellen als je wel perse die dag wilt hebben, maar ruzie krijgen zou zo zonde zijn...
moeilijk idd.... maar voor je kindje is het het beste dat het zo relaxed mogelijk gaat en dat wil denk ik zeggen dat je behoorlijk moet geven en nemen maar hij natuurlijk ook! zo duidelijk mogelijk tegen hem zijn in wat jij wilt. heel veel succes liefs anna
Blijkbaar hadden jullie al goede afspraken gemaakt over de omgang. Begrijp ik nu goed dat je mening daarover is veranderd nu je weet dat hij dus klaarblijkelijk is vreemdgegaan tijdens jullie relatie? Als dit zo is, vind ik dat je je (terechte) woede daarover niet moet gaan uiten ten koste van de omgang tussen vader/ kind. Je pakt daar niet alleen de vader mee, maar ook je kind. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Lastige situatie meid, is het misschien niet eeen optie om op je zoontjes verjaardag gewoon als"vrienden"de dag door te brengen...is wel zo leuk voor jou als je ex...heeft je zoontje ook alle2 zijn ouders op zijn 1e verjaardag?!
Ik heb met mijn exman heel veel verschillende dingen gedaan in de afgelopen jaren. Hij vierde het bv een dag later, of hij haalde hem een paar uur op met de verjaardag en ging wat gezelligs doen. De laaste 2 jaar kan het eindelijk dat hij hier komt een paar uur op de verjaardag zelf.