hey hallo allemaal kom toch even een verhaaltje plakken hoor hiero,.. mischien kunnen jullie er antw op geven,.., ik kan vanaf vrijdag/zaterdag testen of ik zwanger ben,... heb zwaar het gevoel dat het wel een raak kon zijn maar toch die twijfel,.. ben al 2,5 a 3 jaar van de pil af,.. bbz gehad okt 2006 en 12 weken geleden me kindje weg moeten laten halen met 17 weken,..! nu heb ik me niet eerder als ik ongi moet worden me zo gevoeld als deze keer,.. wel eens hoofdpijn of zo,.. en last van borsten,.. maar nu voel ik me al dagen zo vreemd,.. gisteren 5 dagen te vroeg test gedaan.., na hele nacht te hebben geplast.., dus neg.,, maar voel me zo moe ben zo misselijk lig op de bank van ellende want heb het zo koud kan bijna geen peukie meer roken.,, had eerst veel slijm maar sinds vandaag ineens minder en me borsten lijken meer gezwollen en zijn pijnlijk ( ook als ik ongi ben maar dan een week van te voren nu al 2 weken,.. vanaf eisprong lijkt wel mijn vorige zwangerschappen testen de testen ook niet duidelijk en was er naar een week maar een heel dus streepje te zien.., zou het dan mischien toch zo zijn,..? of zou het mogelijk gezien niet kunnen na een curratage op 17 weken mischien kan iemand mij tips geven.,,. groetjes jacqueline
12 weken na die tijd moet wel kunnen. Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad? als je daar 14 dagen bij opteld het je de datum waarop je een zwangerschapstest kan doen... De verschijnselen lijken wel op zwangerschapssymptomen alleen beet ik uit ervaring dat ik rond mijn NOD ook van dit soort kwaaltjes heb... Ook zou je de griep kunnen hebben, lijkt het ook wel op... als he duidelijkheid wilt zou ik een CB-digitale test doen, dan staat er duidelijk zwanger of niet zwanger en weet je waar je aan toe bent... Veel sterkte, met je verlies van je 2 kindjes, en hopelijk is het deze ronde raak! liefs
hey nee de buikgriep kan het niet zijn heb ik al gehad met de hele fam,.. ellende,.. hahahahaha,... jazeker weet ik wanneer ik me eisprong had,.. en kan vanaf vrijdag zaterdag testen,.. 09/11/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 20/11/07 Een beetje vruchtbaar 21/11/07 Vruchtbaar 22/11/07 Erg vruchtbaar 23/11/07 Eisprong 28/11/07 Innesteldag 07/12/07 Vanaf hier kun je testen Vermoedelijke bevallingsdatum: 16/08/08 spannend hoor,... heb echt veel geklust rond deze tijd,... en heb vet veel pijn gehad tijdens de eisprong,... en normaal gesproken sla ik dan graag over,... maar deze reis heb ik echt me best gedaan de pijn niet te voelen en vanaf twee dagen voor me ei tot erna heb ik aardig me best gedaan maar inderdaad zal wel moeten afwachten,..kan alleen maar stiekem hopen,..
hahahahahaha vanwaar de dubbele post,..? snap er nog niet veel van hoor die site's hoe het allemaal werkt heb ik iets verkeerd gedaan,..!