is het zo of is het onmogelijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Priscilla R, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hallo iedereen,

Morgen is mijn NOD en ik heb al een test gedaan met de clear blue digitaal. Hij gaf als tekst niet zwanger dus ik haal het staafje eruit en ik zie twee streepjes telt dit ook of is niet zwanger gewoon niet zwanger?
    Kan iemand mij duidelijkheid geven. En op een huismerk test zie ik ook een vaag soort van schaduwstreepje? Ben ik het nou of niet of zal ik wachtten tot morge?

Groetjes en alvast bedankt.

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Meis ik zou morgen of over een paar dagen gewoon nog een keer testen, dan weet je het in ieder geval zeker.

3. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Bij de Cear Blue, mag je niet naar die streepjes kijken. Zo werkt die test niet. Het gaat er om wat er in het digitale venstertje staat. De CB is niet erg gevoelig en kan je pas mee testen vanaf je NOD (vlgs de gebruiksaanwijzing)

Testen van bijv. Kruidvat zijn wel gevoeliger en kan je al voor je NOD mee testen. Ook ligt het er natuurlijk aan hoeveel HcG je in je urine hebt. Kortom. Het beste is om een aantal dagen na je NOD te testen. Dan heb je meer kans op een positieve test door de hoeveelheid HcG. (als je dus zwanger bent.)

Succes!

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja idd ik zal nog even een paar dagen wachtten lijkt me wel het juiste :D.

Bedankt voor de reacties!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    In de beschrijving staat duidelijk dat je niet! naar het staafje moet kijken bij die test.....dus dat telt niet.

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had gisteren hetzelfde. Toch ga ik ervan uit dat de test het goed had. Ik wacht gewoon even tot vrijdag en als ik dan niet ongesteld ben, test ik nogmaals.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook twee streepjes bij de digi test en daarom begon ik ook wat te twijfelen.
    Gewoon nog even wachten en na je NOD testen.

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hoihoi,

Ja ik wacht idd nog eventjes misschien word geduld wel beloont :D JIj ook heel veel suc6!

Groetjes

Deel Deze Pagina