moet even wat kwijt ik wordt hier wecko van

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bolly, Dec 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    :(

echt ba sorry maar ik moet het echt even kwijt. wij zijn nu al twee jaar bezig met zwanger worden en iedereen om mij heen raakt huppakee zo zwanger en wat heb ik in die twee jaar gekregen stank voor dank een tumor in mijn kop en nu lopen we zins sept bij de gynaecoloog en daar gaat alles ook niet snel ,, volgend mij hebben ze daar een gas pedalen mis geschoten of zo.

krijg hierbij ook nog een zwangerschap plan en bevalling plan als het eens raak mocht zijn en mijn man zijn hormonen moet na gekeken worden vanwege zijn ziekte hasimoto waardoor hij een verlaagt sperma telling heeft en een laag libido.

zucht ik ben het zo zat, lijkt wel of ons niet is gegund of zo behalve ellende en wachten.

zitten nog meer dames zo in de dip schit om het even zo grof te zeggen. :(

wou dat dit jaar over was eerlijk gezegd vers het nieuw jaar in.

sorry maar ik moest het even kwijt .

xxx

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Jeetje meid wat een verhaal, kan me voorstellen dat je dit even kwijt moest. Lijkt me erg rot om iedereen in je omgeving zwanger zien worden en dat jullie al zo lang moeten wachten...en nu jij ook nog zulk zlegt nieuws....knuff... heel veel sterkte hiermee en hopen dat jullie snel zwanger mogen worden van een gezonde plak baby, het is jullie gegund! Liefs

Share This Page