Ik volg heel af en toe een weblog van een tweeling die ook veel te vroeg geboren was in juni, ik kwam ze toevallig tegen toen ik wat heen en weer googlede naar het RS-virus omdat Simone die prikjes ook krijgt. Ik was wat aan het surfen en ik denk ineens aan die blog dus ik lees even het berichtje dat er de 20e is opgezet, het meisje van de 2 is wat ziek dus die ligt weer in het ziekenhuis. Ineens zie ik rechts op die pagina dat er een nieuwe foto is geplaatst, blijkt het een rouwkaart te zijn van dat meisje dat dus eergisteren toch is overleden, en ik blijk de allereerste te zijn die dat ziet. Een minuut later zie ik een nieuw bericht op de blog dat volgende week de crematie is..... Ik ken die mensen helemaal niet en zij weten niet wie ik ben maar ik ben heel hard met ze mee aan het huilen
ow jeetje, je was er van op de hoogte dat t niet goed ging en dan lees je dit! Wat vreselijk!!! Kan me voorstellen al ken je die mensen niet, t doetje toch pijn...Zelfs ik voel nu de tranen komen, vreselijk voor die mensen