In de zomer gaan we op vakantie, we gaan naar de Belgische Ardennen. Nu is ons zoontje tegen die tijd 1,5 jaar. We willen uiteraard een buggy mee maar welke is geschikt? We hebben ook een mutsy kinderwagen die ook als wandelwagen kan maar die is zo groot om mee te nemen. Onze wensen; meerdere standen goede buggy makkelijk en simpel inklapbaar niet te duur maar wel goed
Wij hadden een Chico Liteway, die beviel goed. Geen idee of dat type nog bestaat, onze dochter is inmiddels negen.
Ik zou persoonlijk dan toch de mutsy meenemen als die luchtbanden heeft. Kan me niet voorstellen dat het met een buggy fijn zal wandelen ed in de bergen
de joie literax 4 voldoet aan bijna alle eisen, het is een geweldige buggy, makkelijk in klapbaar, en als alle stoelen van onze 7 zitter uitgeklapt zijn kan deze buggy er op zijn zij gewoon nog in liggen, alleen is hij wel bijna 200 euro.
Dit.. met een buggy loopt het nooit zo lekker als een wagen met luchtbanden. In spanje bergje op en bergje af was ik enorm blij dat we de joolz bij hadden en niet de buggy.
Ik neem vandaag toevallig mijn Mutsy Igo mee in de auto naar Frankrijk ipv de buggy. Het is een plat pakketje als je hem helemaal uit elkaar haalt
Ik zou ook je wandelwagen meenemen in plaats van een buggy. Wij hebben een easywalker van mini( https://www.baby-dump.nl/product/buggies/66/easywalker-mini-buggy/36644/easywalker-mini-buggy-milky-jack/45670/easywalker-mini-buggy-milky-jack/104107/) mooi ding maar niet ideaal om verre afstanden te lopen.
Mutsy ging prima mee met ons laatst in vliegtuig! Vobd em juist makkelijk inklapbaar voor dit soort dingen
Ik zou een draagzak gebruiken in plaats van een buggy... dat loopt veel fijner door de bossen, je hoeft geen rekening te houden met oneffenheden van de grond en het is klein om mee te nemen.
Ik zou ook voor een ergonomische draagzak gaan,(tula, ergobaby, boba) buggy's rijden voor geen meter in het bos. Maar het is denk ik ook fijn om met de wandelwagen weg te kunnen, die kun je ook gebruiken om je kindje even in te leggen als jullie ergens lunchen of dineren. Mochten jullie toch een buggy willen, dan zou ik een koelstra simba aanraden, zijn rond de 100 euro, hebben veel standen, en een grote zonnenkap.