moet ff me verhaal kwijt: niet normaal meer

Discussion in 'De lounge' started by fightforlove, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dat noemen ze trouw. Hoe hard je een hond slaat en schopt, hij zal altijd kwispelen en blij zijn als je thuis komt.

Ik had die hond niet mee gegeven.

2. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik sluit me aan bij Joseetje en Merel.

Mijn hond is ook als een kind voor me maar als mijn kind geslagen wordt ga ik wel voor mijn kind. Moeder moet zelf weten of ze in deze relatie wil blijven maar het kind is opnschuldig en de dupe. En het kan zelf geen keuze maken. Opa en Oma kunnen niet 24/7 opletten. Ik persoonlijk vind dat je het er makkelijk bij laat zitten. Maar goed, wie ben ik.........

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Er is vaak genoeg gezegd dat er iets moet gebeuren voor dat kindje. Opa en oma zijn ingeschakeld en op de hoogte.

Die hond had ze bij zich kunnen houden, dat kind niet. Daarom ging het nu meer over de hond.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    @TS: ga je nog iets doen met alle tips die zijn gegeven, of neem je de struisvogelpolitiek aan? Ik begin ook ernstig mijn twijfels te krijgen aan dit hele verhaal.

Er zijn door zoveel mensen (including me) gezegt dat je die hond vandaag ergens onder had kunnen brengen met de smoes dat het beessie was weggelopen. Ik ben van mening, dat als je die hond écht niet mee had willen geven (jouw intentie) dat je dat ook niet had gedaan. Nog maar niet te spreken over dat kleine onschuldige meisje, en jouw hele bange vriendin.

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik snap ook eingelijk niet waarom de topic geopend is voor een hondje terwijl je al langer wist dat het kindje geslagen werd. En daar dus nooit een topic voor geopend hebt om advies te vragen waar je alarm kan slaan etc...;):(

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    En trouwens mijn nichtje word ook geslagen door haar vriend, hulp wilde ze niet etc. Ze hebben nu een dochtertje en laatst heeft hij haar geslagen terwijl ze haar dochter op de arm had. Er is direct de politie gebeld en hij is opgepakt. Hij gebruikt ook drugs, en is nu opgenomen in een gesloten afdeling van een afkick kliniek. Nou heeft zij de tijd om alles op orde te krijgen en in te zien dat ze moet vertrekken. Zoals hier al eerder is gezegd, het is heel erg als zij word geslagen maar zij kan zelf een keuze maken. Een klein meisje of dier niet!!! En dan moet er iemand voor ze ingrijpen.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

omdat het kindje nu ook de eerste dagen bij opa en oma blijft en die gaan ook eerst naar hun toe..

ik vind het jammer dat mensen hier denken dat dit verhaal is verzonnen...
    mijn vriendin heeft ook nog een heel verleden wat ik jullie niet heb verteld..
    het kindje is van haar ex die ook altijd aan de drugs zat die haar sloeg enz..
    ik had het daar ook vanmiddag nog met haar over ze zei ja bleef liever bij hem dan dat ik naar zon stom blijf van mijn lijf huis ga
    tja wat moet ik dan met zo'n vriendin die nergens aan meewerkt
    ik heb haar ook verteld dat ze geen goede moeder is als ze er niks tegen doet..
    het gaat het ene oor in en het andere oor uit
    daarna heeft ze dus nog 2 exen gehad precies hetzelfde verhaal ze dronken, drugs en haar slaan of spullen vernielen

de opa en oma van dat kindje zijn aan het proberen genoeg bewijzen te verzamelen want zo makkelijk gaat het niet om een kindje uit huis te plaatsen daarvoor moet je met harde bewijzen komen

ook met al haar exen heb ik haar al veel geholpen
    ik heb nu zoiets voor haar dan als ze nu nog niet wil luisteren moet ze de gevolgen dan voor haar zelf, zelf onder ogen zien.

ik heb ook gedreigd met om de dierenbescherming te bellen als ze het hondje zouden meenemen zij liep toen kwaad weg en me vriend en die gast kwamen binnen en hij liep gelijk naar t hondje zoals ik al eerder had geschreven en wilde mij slaan
    mijn ukje lag ook op bed..gelukkig was er hier nog een vriendin voor extra bescherming...
    en tsja toen dacht ik toch aan mezelf en me gezinnetje

ik heb ook wel eens haar ouders gebeld toen met haar vorige vriend..
    die zeiden wij gaan er niks aan doen..ze is altijd al lastig geweest en wil nooit naar niemand luisteren dan moet ze er maar zelf achter komen dus ja als zelfs de ouders het zeggen...

en idd probeer ik nu gwoon contact te houden zonder ruzie anders heb ik ook geen zicht meer op de situatie wat daar gebeurd..
    en dat is al helemaal niet goed

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goh, wat een verrassende wending ;)

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Hij slaat jouw vriendin,haar kindje,de hond en wilde jou ook slaan in het bijzijn van jouw vriend?
    Je hebt de kans gekregen om dat arme hondje te redden,de politie te bellen omdat je vriendin mishandeld werd in jouw huis en omdat hij jou wilde slaan.....
    Meisje,volgens mij wil je helemaal niet helpen,anders had je dat allang gedaan.
    Sorry als dit bot overkomt,maar als je weet dat een kindje mishandeld wordt twijfel je toch geen moment om de politie in te schakelen?

10. fightforlove

ik vind dit geen normale reactie
    als mensen het verhaal niet geloven geef dan geen reactie aub..

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik snap iets niet...hij is de vriend van jou vriend en hij staat het toe dat hij jou wil slaan? Sorry hoor, mijn vent was persoonlijk na z,n werk naar hem toe gegaan om verhaal te halen en hem een flinke waarschuwing te geven...

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik snap de reactie niet helemaal dat je vriendin het nu maar moet uitzoeken.
    Had je serieus verwacht dat ze als een blad van een boom zou veranderen en plots klaps niet meer bang zou zijn en hem die minuut eruit zou kegelen? Nee toch?
    Dit is een proces. Niet een eenmalig praatje en nu ziet ze het EN durft het en doet het dus.
    Hoe lang is ze al bij die gozer btw?
    Je zal iedere keer op haar in moeten praten en doen om haar in te laten zien dat ze weg moet EN kan.
    Dat is echt niet 123 gedaan. Eerst gelooft ze wat hij haar zegt, dan wat ze zichzelf inpraat. Dan durft ze niet maar weet dat t zo niet langer meer kan. En dan pas zal ze de moet vinden die nodig is om ook daadwerkelijk iets aan de situatie te doen.
    Dit proces duurde bij mij n half jaar ongeveer. Maar ik ben dan ook voor die tijd 3 jaar bij die eikel geweest. Werd dag en nacht gecontroleert en gecorrigeert.
    En nog tot 10 jaar na dato heb ik weg gedoken als n man iets voor mn gezicht door zwaaide. Al was het maar omdat hij net voor me door iets pakte. Om daarna te schrikken van het feit dat ik NOG STEEDS niet over deze ellende heen was. En zo stond ik dus ooit midden op de werkvloer te janken als n klein kind. En dan mag je gaan uitleggen wat er is...
    Het geen aan die ellende vooraf ging daar zit jou vriendin nu midden in. REKEN maar dat ze bang is. REKEN maar dat ze hem naar zn mond praat en zichzelf wijs gemaakt heeft dat hij ondanks zijn fouten DE man van haar leven is. Dat heeft ze je net nog zitten vertellen, toch?
    Dat was meer zichzelf overtuigen van dit feit als jou proberen te overtuigen hoor!
    Als je haar nu laat vallen en er verder niemand is die de hand uitsteekt zodra zij zover is dat ze hem durft te pakken raakt ze in een isolement en zal ze een enorme moeilijke harde weg moeten gaan of er nooit bij weg komen.
    En dit is dan niet haar keuze maar de jouwe.

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Precies!!! Alle reden om de politie te bellen en ze doet het niet:(

14. fightforlove

nee dan heb je niet goed me reacties gelezen me vriend is er tussen gesprongen en zei dat als hij me met 1 poot aanraakt dat hij hem helemaal verrot zou slaan en toen was ie dus wel bang want hij werd gelijk een stuk rustiger

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zeg toch niet dat ik je verhaal niet geloof?

Wat ik er mee wil zeggen, is dat zo'n gozer er weer mee weg komt.
    As usual.

16. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hem boos/gestressed of erger maken zal als resultaat hebben dat vriendin/hond/dochtertje/huis/meubels/noem maar op, het moeten bekopen. Want dit soort lozertjes durft niet tegen psychisch sterke mensen zoals Mrij dr vriend. Maar moet wel hun drift/stress kwijt. En guess who de gelukkige zal zijn die daar voor gaat boeten?
    Dus vind het goed opgelost van Mrij dr vriend. Hij heeft hem duidelijk gemaakt datie zn handjes bij moet houden. En dat hij in bond geeft aan dat hij nogal onzeker is van zn zaak (wat overigens de drijfveer is van het hele mishandelen!)

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Je spreekt jezelf wel tegen, een aantal pagina's terug schrijf je dat je het hondje hebt meegegeven nadat hij gekalmeerd was en met de waarschuwing dat je de dierenbescherming de volgende keer belt, en nu heeft hij hem gewoon meegenomen? Wat is het nou dan?
    Als mensen twijfelen aan je verhaal komt het omdat je jezelf ontzettend tegen spreekt in alle berichten.

18. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik denk dat de conclusie is dat de vriendin bij haar vriendje blijft en zij en haar dochter en haar hond mishandelt blijven worden totdat het een keer uit de hand loopt. Dat de mensen in haar omgeving haar maar "lastig" vinden en dat ze het zelf maar moet uitzoeken. En dat je vriend gewoon bevriend blijft met deze leuke gozer.

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ja maar het feit dat haar vriendin zelf lastig is betekend toch niet dat haar kindje en hondje daaronder moeten lijden??
    Zouden haar ouders echt zo reageren , als het om hun kleinkind gaat??????

20. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Wat zegt jouw vriend eigenlijk over deze hele situatie?
    Als mijn man er achter zou komen dat zijn beste vriend zijn vriendin mishandeld zou hij hem dus echt wel alle hoeken van de kamer laten zien,beste vriend of niet.
    Niks ergers dan een man die zijn vrouw/kind mishandeld.

Share This Page