iemand vroeg aan mij hoelang hij al met haar heeft.. nou hij heeft haar 2 jaar geleden leren kennen net nadat ik met me vriend had..zei had in de tussen tijd ook een vriend maar ong na een jaar dat ze elkaar hebbe leren kennen ging ze vreemd met hem..die ex waar ze al problemen mee had kwam daar achter en werd natuurlijk nog kwader maar bleef wel nog een tijdje bij haar.. toen het uit de hand ging lopen ben ik naar haar ex toe gegaan en had stiekem gefilmd dat ze aan het zoenen waren ze deed nog wel veel meer..ik had haar ook vaak gewaarschuwd dat ze het moest zeggen en niet de hele tijd vreemd gaat dat kan je ook weer iemand niet aan doen dan moet je eerlijk blijven dus tis mijn schuld dat het uit is gegaan..na 2 weken dat die ex de deur uit was..is die gast bij haar ingetrokken..dat is nu ongeveer een half jaar..
Nee preices!! haar omgeving moet eens uitzoeken hoe het komt dat ze zo is! Haar gedrag komt ergens vandaan, maar haar omgeving heeft hier blijkbaar geen zin in en laten haar stikken en hierbij ook haar dochter en hond.
Waarom ben jij dat gaan filmen?? raar hoor.. Vind het wel knap dat ze vreemd durft te gaan terwijl ze mishandelt wordt.
Ik vind echter niet dat we moeten doen alsof mrij haar vriendin aan haar lot overlaat. In sommige reacties lijkt het wel alsof mrij beschuldigd wordt van het feit dat ze het allemaal niet goed doet. Een ieder zou het op zn eigen manier doen en mrij heeft dit topic geplaatst om haar hart te luchten en om tips/advies te vragen. Hoe ze daar verder mee omgaat is niet aan ons, helaas wat sommige aspecten betreft.... @Mrij; ms. is het toch een idee om de kinderbescherming en de dierenbescherming op de hoogte te stellen van hetgeen hier gebeurd. Haar dochter kan behoorlijke psychische schade oplopen door dit alles! Een aantal pagina's terug schrijf je dat de politie ook van ea. op de hoogte is (aggresiviteit en drugsgebruik neem ik aan). Dat betekent dat hier geen sprake is van een incident. Zijn beloften zijn dan ook niets waard. Wellicht werd hij wat rustiger omdat hij op dit moment wel de benodigde drugs had genuttigd. Stel dat hij heel erg de behoefte heeft om te gebruiken maar geen drugs voor de hand heeft, en iemand (in dit geval jou vriend) gaat tegen hem tekeer (terecht of niet, dat maakt in dit geval niet uit), dan zou hij best helemaal door het lint kunnen gaan, met alle gevolgen van dien! Het is sowieso een zeer onstabiel persoon als ik dit zo lees. Gevaarlijk dus!!! Blijf je ons op de hoogte houden??? Ik zie trouwens dat je zelf nog niet zo lang geleden bevallen bent...denk ook aan jezelf hoor!
De beste roeiers... Mja dan zal ze nog wel denken dat hij nog wel zal veranderen. En dat hij echt van haar houd en blablabla. Weet niet waar ze haar beeld van mannen vandaan gehaald heeft... Maar was duidelijk geen goeie! Vind het altijd zo triest dat vrouwen denken dat ze dit maar gewoon moeten ondergaan, bijna denken dat t normaal is. Dan moet er toch ergens al iets fout gegaan zijn bij de beeldvorming van relaties...
iedereen heeft haar al proberen te helpen maar ze is zo eigenwijs als de pest ze luisterd naar niemand..tja wat moet je dan iemand tips daarvoor dan?? wat zouden jullie doen dan als het het ene oor in gaat en het andere oor uit??? ik weet ook niet wat ze vroeger precies heeft meegemaakt ken haar vanaf haar 15e ze is nu 20... ook is ze altijd al zo geweest dat als het uit is dat ze zo snel mogelijk weer een andere gozer heeft..ze kan denk ik niet tegen alleen zijn..
Nou al had ik alles moeten pakken wat ik in mijn bereik had,ik had die hond niet meegegeven!!Dat arme kind en die arme hond! Vind het echt gewoon verschrikkelijk!!
Maar ze werd door haar exen toch ook al mishandeld? Die ex was kwaad toen hij hoorde dat ze vreemdging en jij hebt staan filmen en hem dat dus laten zien? Dus: hij mishandelde haar, was kwaad jij gaat dat extra voeden door te filmen en hem dat te laten zien. Waar snap ik hem niet meer..... Schiet mij maar lek
Dan hebben de mensen in haar omgeving niet erg hun best gedaan. Als ik weet dat het kindje van mijn vriendin mishandeld wordt en er wordt niks aan gedaan dan bel ik de kinderbescherming. Klaar.
het is juist slim dat ze meer is gegaan klinkt heel stom maar anders was het alleen maar erger geworden. ik heb iets soort gelijks mee gemaakt dus praat uit ervaring. je moet op haar in praten hulp zoeken zonder dat hij het weet! nu kan je alles (rustig) regelen en aangezien ze een kind heeft! is dit misschien nog wel beter dan van instelling naar instelling. ik weet het het klinkt heel stom maar als ze nu hals over kop weg gaat en er niet echt achter staat is ze zo weer terug op het moment dat er dingen geregeld zijn en ze het zelf ook allemaal inziet zal dat veel langer duren, bel de kinderbescherming en bekijk met hun wat je kan doen neem contact met de politie/wijk agent en kijk wat je met hun kan doen. het hondje zou ik niet meer mee geven en hij zal blij zijn, zij zal ook wel snappen dat het beter is en een begin is! heel veel sterkte en succes
Je vriendin wil misschien niet luisteren, dat kan ze is nou eenmaal volwassen. Maar haar dochtertje heeft nou toch geen leven, dat ze dat zelf niet in ziet oke. Ik had ervoor gezorgd dat haar dochtertje in een pleeggezin terecht zou komen tot ze haar eigen leven weer op orde zou hebben. Dan kan dat arme kindje ook even tot rust komen. De hond had ik niet meegegeven, sterker nog ik had hem niet in huis gehad maar gezorgd dat die ergens veilig zat. Je bent nog niet te laat, je kan alsnog melding maken bij maatschappelijkwerk/politie/dierenbescherming! Je vriendin kan alleen zichzelf helpen als ze het inzicht heeft, haar dochtertje kan hier niet op wachten. Ze is pas 3, maar ze is misschien al beschadigt voor de rest van d,r leven:x
Maar ook al wil zij niet luisteren dan kan je toch nog wel wat doen voor het kindje? Bel het amk op en leg je verhaal voor. Wat ik al eerder schreef. Je vriendin kan zelf een keuze maken, oke ze is ws onder invloed van?? maar dan nog. Dit kindje kan het NIET!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is inderdaad het grootste probleem , dat je vriendin niet wil luisteren is heel erg vervelend , ook voor jou omdat je ziet dat het niet goed gaat. Maar het kindje heeft hier totaal geen inbreng in , en heeft dus hulp nodig!
ze had toen met haar ex toen hij al vermoedens had ging het daar thuis ook slecht ook dat kindje pikt dat op hoor dus uit bescherming heb ik het gezegd want hij werd zo kwaad dat hij elke avond dronken was spullen vernielde maar hij had nog geen definitief bewijs en ik had haar gewaarschuwd dat ging al een jaar zo dat ze vreemd ging..elke avond hadden zei en haar ex daar ruzie over waar erg werd geschreeuwd en met spullen gegooid en dat kind hoorde dus ook alles is dat dan beter?? had ik dan me mond maar moeten houden??
Bij een agressief persoon als dat kan je daar misschien beter voorzichtig mee zijn ja... Maar goed , dat is niet relevant in een topic als dit.. reageer nu eens op de bovengenoemde adviezen? Waarom bel je de kinderbescherming niet?
Een vriendin die haar vriendin filmt terwijl ze vreemd gaat en dat laten zien aan een mishandelaar???? Verraad van de bovenste plank en inderdaad voer voor nog meer klappen.... Dit kan toch niet waar zijn????