moet ff me verhaal kwijt: niet normaal meer

Discussion in 'De lounge' started by fightforlove, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, en nog iets.

Stel; jij belt de politie want jij bent weer getuige van iets.
    Kloothommel word meegenomen voor ondervraging, en jouw vriendin zit alleen thuis met kind en in angst.

Wat zij bijvoorbeeld in die tussentijd kan doen, terwijl kloothommel op bureau zit, is haar boeltje pakken en naar het dichtbijzijnde 'blijf van mijn lijf huis' gaan.
    Misschien kun jij zo een plan met haar smeden waardoor ze misschien iets meer zelfvertrouwen krijgt, en vóór die tijd de kans krijgt om eventuele waardevolle spullen ergens anders onder te brengen.

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

even een update:
    ik heb schoonouders gebeld en situatie uitgelegd
    schoonouders hadden ook al vermoeden dat hij aan de drugs zat..
    en als ze terug zijn gaan ze hun er op aan spreken

heb de dierenbescherming gebeld.conclusie dan zou het hondje uit huis worden geplaatst..maar ik kan het me beste vriendin niet aan doen want zij sprong er toen straks tussen en zij kreeg klappen daardoor.

over het kindje zijn schoonouders ook op de hoogte
    een vriendin van mij is hierzo..en als ze donderdag de hond komen ophalen wil ik eerst met hem praten..of ik doe de deur niet open en houd het hondje hier totdat er verandering in gaat komen.

voor de rest weet ik nog niet wat ik verder kan doen ik wacht eerst donderdag af hoe hij reageert.
    sowieso is hij al 3 keer lang zijn rijbewijs kwijt geweest omdat hij drugs achter het stuur gebruikt..daarvoor heb ik ook gebeld en als ik weet dat hij heeft gebruikt komt de politie gelijk achter hem aan

mijn vriend is aan het werk en komt zo thuis en vind dit ook niet normaal en ik weet zeker dat hij de vriendschap verbreekt als die gozer niet gaat veranderen

zijn ouders bellen heeft denk ik niet veel zin aangezien ze hebben gezegd dat ze blij zijn dat hij nu de deur uit is en niet meer thuis terug hoeft te komen

ook gebruikt hij met vrienden bij haar thuis als dat dochtertje ligt te slapen ik vind het zo erg en het is zo'n dilemma..
    elke keer als ik daar ben verteld hij met trots dat hij dat dochtertje een klap voor haar kop geeft als ze niet wil luisteren..
    sorry maar in mijn ogen is dat mishandeling want zoals ik vandaag heb meegemaakt weet ik zeker dat dat geen zachte klappen zijn..

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

WTF maak je je druk om een hond, terwijl er ook een kind gemept wordt?
    Snap dat je het goed bedoelt, maar ik had direct de AMK of politie gebeld zodra ik ook maar wist dat het kindje mishandeld werd.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Lieve meid,

Ik snap dat jij nu handeld naar jouw kunnen, maar als ik heel eerlijk ben... vind ik dat je het verkeerd aanpakt....

Zo'n vent verdiend het niet om mee te praten/onderhandelen.
    Het enige wat jij daar mee bereikt is dat hij waarschijnlijk nóg pissiger word en jouw vriendin thuis de volle lading krijgt.
    Nog maar niet te spreken over het hondje en haar dochtertje...

Echt niet donderdag afwachten!!! NU actie ondernemen!

Het feit dat hij een aantal keer zijn rijbewijs is kwijtgeraakt en bekend staat bij politie, werkt in dit geval alleen in het voordeel.
    Bel ze asjeblieft, en doe je verhaal!

5. Loe

Loe Niet meer actief

ja nu actie ondernemen!

Dat hondje laten ophalen (kom op zeg, dat hondje wordt toch niet ingezet als machtsmiddel he! Straks schopt hij dat arme dier dood, omdat hij macht over haar wil! ZEg maar of ik m moet komen halen, want jemig, ga die hond niet als inzet laten dienen!)
    En de kinderbescherming bellen.

Vrouwen in die situatie doen heel vaak niets aan de situatie, dat is algemeen bekend. Omdat ze bang zijn en hopen dat het weer goed komt. Wat het dus meestal niet doet.

Toe, bel!

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

allemachtig, ik ben gewoon naar van je verhaal, een kind dat geslagen wordt, je beste vriendin die geslagen wordt, ik had allang de politie en de kinderbescherming gebeld, zonder enige twijfel. het zou maar uit de hand lopen en je hebt door je twijfel niet gebeld met de betreffende instanties, heb je dan geen spijt?

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Aangifte doen, en wel heel snel. Iemand die dieren en mensen (kinderen!) slaat is ziek.

Ik heb in een Blijf van m'n Lijf huis gewerkt en geloof me, deze mannen veranderen over het algemeen niet.

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Die hond zou ik overigens ook zo snel mogelijk wegsluisen onder het mom dat ie is weggelopen ofzo. Zulke mensen zijn geen dieren waard. Om over kinderen nog maar te zwijgen.

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    EXCUSE ME!!!!!:$
    Dus de hond kan maar de tering geslagen worden,is dat wat jij nu bedoelt..??!!

En Mrij met dit soort gasten weten we wel raad,die kinderen en honden slaan!!:x

10. randi

randi Niet meer actief

denk dat ze bedoelt dat er meer over de hond wordt gepraat en minder over het kind en dat het kind toch iets belangrijker is dan de hond en ze heeft wel gelijk vind ik.
    tuurlijk moet er ook voor dat beestje gekeken worden maar het kind heeft wel prioriteit vind ik

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon

Ja zo kwam het wel over zeg,wist ff niet wat is las!!:$Tuurlijk moet het kind daar weg,en snel ook!! maar de hond ook!;)

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    |Euh, even kort samengevat...

hij slaat haar, haar dochtertje, de hond, hij zet de boel bij jou thuis op stelten......

melding maken!!! Dit moet ergens worden genoteerd!

Je laat haar kind toch niet in de kou staan? T is al erg genoeg dat hij de hond slaat en zijn vriendin. Maar een kind van 3, kom op!!! Zij gaat er kennelijk niks aan doen, gaat nota bene nog mee op de cruise....!

13. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    :$:$:$

DIT IS NIET NORMAAL!!!

Schoonouders willen met hem praten over het kind? Jij wilt met hem praten over de hond?.... Praten??

Ik snap dat je het heeel moeilijk vind, vooral omdat het over je beste vriendin gaat. Ik vind het soizo al goed dat je actie onderneemt. Maarrr.. Jou vriendin ziet mischien door de bomen het bos niet meer, of vind de situatie normaal omdat ze er lang inzit. Maar jij ziet precies wat er gebeurd, en als het echt zo erg is hoe je het beschrijft: Doe aangifte! Met zulke mensen valt niet te praten! En hij gaat echt niet veranderen omdat jij even met hem praat!
    Dat hij TROTS :( verteld dat hij dat kind een klap heeft gegeven, zegt genoeg!

Je vind het zielig dat het kind of hond bij je vriendin weg word gehaald. Maar het kindje dan? Die kan een trauma overhouden aan dit! OF misschien nog erger...

De hond zou ik soizo niet meer meegeven. Naar de dierenbescherming ef een tijdelijk huis voor hem zoeken totdat je vriendin bij die lul weg is.

Ik zag laatst een filmpje op internet over een kindje dat is doodgeslagen door de nieuwe vriend van de moeder. Uiteindelijk is de moeder ook in de gevangenis gegooit omdat ze het heeft LATEN GEBEUREN.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Meiden ik denk toch echt dat het allemaal iets moeilijker ligt hoor!!!!
    Ik vindt het al heel wat dat je in ieder geval nu iets gedaan hebt!!! Is haar dochtertje mee op die cruise? Ik zou eens vragen of opa en oma niet eens willen praten met het kindje, want wie weet wat er allemaal gebeurt daarzo...

Tja en de moeder is neit onschuldig?! Ik weet wat je bedoelt te zeggen maar uitiendelijk is ZIJ verantwoordelijk voor haar dochter. Dus ls jij bij zo iemand blijft omdat JIJ bang bent en erger nog van hem houdt kies je voor jezelf!!! Zo te horen maakt mama wel eens vaker de verkeerde keuzes dus bij haar klopt er ook iets niet.
    Hierom denk ik ook niet dat het praten zovee uitmaakt sterker nog ik denk dat het averechts werkt straks.
    Ze is ondanks het klappen krijgen waar jullie bij waren wat volgens mij helemaal erg is dat je je kapot schaamt, nog gewoon met hem meegegaan. Waarom denk je dan dat ze gewoon zo even bij hem weggaat?
    Ik zou kijken waar je info vandaan kan halen wat je nu he beste kunt doen, dit zal best bij de kinderbescherming kunnen lijkt mij...

Uiteindelijk zal de moeder van de dochter zelf moeten kiezen om bij die kloot*** weg te gaan, zolang zij deze mannen blijft opzoeken hou je de problemen...

Waarom heeft jouw`n vriend nooit eerder ingegrepen? Beste vriend? Dan weet je toch heel erg goed hoe zo iemand is, hij is vast niet van vandaag op morgen zo geworden?!

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuhm pardon?
    tuurlijk moet die hond daar ook zsm weg, maar ik krijg de indruk dat het hondje nu belangrijker gevonden wordt.

En je kan ook iets normaler reageren lijkt mij... ?

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

even over het kindje..het komt alleen voor als zij ook thuis is.als ze moet werken gaat haar kindje altijd naar opa en oma toe omdat ze zelf ook al zei dat hij er anders geen eens naar zou omkijken
    en over donderdag me vriend moet smiddags pas werken..en sochtends komen ze..en hij moet ook naar boven komen (er komt ook nog iemand bij) en idd de hond ga ik nu een oplossing voor zoeken ben echt hard aan het denken miss is idd de beste optie om donderdag ergens anders te gaan praten en een vriendin bij mij thuis te laten blijven..
    ik ben igg hard aan t verzinnen hoe ik dit ga oplossen
    en het kindje..opa en oma weten er van en die gaan nu actie ondernemen ik bel ze morgen nog maar een keer voor de zekerheid hoe of wat we allemaal gaan doen...

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    politie bellen en zeggen dat hij erg geweldadig is en niet alleen de hond slaat maar ook nog is zijn vriendin en haar KIND van 3!

als ik iemand een hond zie slaan word ik boos maar als ik iemand een kind van 3 zou zien slaan moeten ze moeite doen om mij tegen te houden! dit kan absoluut niet! hier moet iets aan gedaan worden... je vriendin blijft bij de vent uit angst... ze zou verdorie angst moeten hebben voor het feit dat hij haar dochter iets zou kunnen aandoen... en hij gebruikt ook nog eens drugs...
    niet goed te praten dit! gewoon politie verwittigen!

ik snap echt niet hoe je met zo'n vent op cruise kunt gaan... zo'n vent zou bij mij een hele diepe schaafwond hebben van de toch die hij gemaakt heeft: langs de voordeur zo de straat op!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, dat bedoel ik.

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Nee jij reageert lekker normaal!!laat me niet lachen!!

Jij begint met WTF maak je je druk om een hond??!!..Dat had je ook anders kunnen formuleren,of niet dan..?;)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik tenminste nog het normale lettertype ;)
    Maar lekker belangrijk.

Zo'n kindje is het allerbelangrijkste. En als dat kindje mishandelt wordt, dan moet er alles op alles worden gezet om zo'n kindje tegen die vent te beschermen.
    En ja, een kind heeft dan priotiteit.
    Ik ben een ontzettende dieren liefhebber ( 1 hond, 3 katten, 2 vissen en 1 konijn ) maar kinderen staan nog altijd boven dieren vind ik.

Share This Page