In eerste instantie gaat het topic toch alleen over het hondje ? Ik denk niet dat iedereen even alles doorleest en daarom sommige alleen over de hond spreken.
Okee, het kind word dus alleen geslagen als ze erbij is... Sorry maar ik snap haar echt niet hoor.. Ik zou niemand mijn kind laten slaan! Zelf al was het de vader. Ze ziet het gebeuren maar doet er niks aan (ja, ze zal er vast wel tussen springen, maar wat een lekkere omgeving voor een kind om in op te groeien) Vind het echt triest
HUH? ik snap het niet meer hoor.. Volgens mij moet jij iets beter gaan lezen, of wat bedoel je nu? MAAR het belangrijkste is dat de TS een bizar verhaal hier vertelt en wij haar proberen te helpen......
Uitgeluld dus Ja en ik ben ook een ontzettende dierenliefhebber,maar als ik dat had gezien dat hij die hond sloeg,had ik hem laat ik het maar netjes zeggen,in elkaar gebeukt!!:x Je hebt gelijk dat kids prioriteit hebben,maar dieren gaan me nou eenmaal erg aan het hart,die kunnen zich namelijk ook NIET verweren!!
Nee hoor, niet uitgeluld. Maar ik vind het 't niet waard om verder in discussie te gaan @ Ikdus, ik snap niet zo goed wat je bedoelt.
Dit topic is geopend over die beste vriendin en het hondje dat keihard word geslagen.. In de openingspost staat er helemaal niets over het kindje !!! En niet elk persoon hier gaat het hele topic doorlezen en reageren dus alleen op de openingspost. Wat dus gaat over vriendin en hond en niet over kind. Ik denk dat er dus daarom in het begin nogal veel alleen maar over dat hondje werd gesproken en niet over het kindje. Want dat verteld ze tenslotte pas later. En als jullie het nu nog niet snappen, dan stop ik wel met typen, ik neem aan dat dit nu wel duidelijk genoeg is toch.
Heb het net nog eens goed gelezen..... maar eigenlijk is het wel een beetje vreemd niet dat ze niet gelijk over het kindje praatte maar eerder over het hondje... Sorry maar dan heeft Ikdus gelijk!!!!
het kindje is een oplossing voor bel morgen nog even voor de zekerheid dat kindje bij opa en oma blijft.. totdat er een oplossing is.. en over de hond heet ie ook gezegd dat hij liever het beestje wil wurgen... wat een rotdag vandaag ben helemaal naar had honger maar kon net maar 1 hap door me keel krijgen t hondje hou ik waarschijnlijk ook hier ik houd jullie op de hoogte iemand nog tips hoe ik het hondje hier kan houden zonder ruzie te krijgen met beste vriendin.. zeggen dat ie is weggelopen heeft geen zin pfff ik ga echt als ze terug is een goed gesprek met haar aan.. ga nu ff wat doen in huis en hondje uitlaten dank jullie voor jullie tips enz. liefs
Je probeerd je beste vriendin nu op zoveel mogelijk manieren te helpen. Die draait vanzelf wel bij, wees gewoon duidelijk dat het hondje terug komt zodra hij het huis uit is en zij ook alles op een rijtje heeft. Dan zal ze uit eindelijk wel bijdraaien toch.
Gelukkig is er een oplossing voor het kindje zeg!! Nou ik neem aan dat ze zelf ook niet wilt dat de hond wordt geslagen,dus dat als argument geven dat je het diertje daar houdt!Als ze daar ruzie over maakt,is ze zelf helemaal niet goed bezig!En dan zie je gelijk dat ze zich er niet zo druk om maakt! Ik vind het echt heel lief dat je het hondje onder je hoede wilt nemen.. Ik hoop echt dat je vriendin,wat Minyaweth al zei,naar een blijf van me lijf huis zou gaan,en zeker aangifte gaat doen!
TS, de politie bellen en nu meteen!!!! Je neemt toch niet de moeite om met zo´n allemachtige klootviool te praten???? En laat in hemelsnaam de dierenbescherming die hond WEL meenemen. Is even jammer voor je vriendin, maar misschien ook een stok achter de deur om stappen te ondernemen als de hond weg is. En de kinderbescherming bellen. Slaan bij een kind van 3....het is niet te geloven dat er zulke lui bestaan en dat ze ook nog in bescherming worden genomen net als de moeder die dit allemaal laat gebeuren in bescherming wordt genomen. Sorry hoor, maar hoe bang moet je zijn om je kind dit te laten meemaken. Die vent had bij mij allang de deur uit geweest, hoe bang ik ook zou zijn (ja ik ben ook mishandeld, maar had toen nog geen kind) of ik was zelf vertrokken naar een plek die hij nooit zou kunnen vinden. Kom op zeg....als voor je neus je kind wordt geslagen door een vent...ben je net zo schuldig als die vent als je niks doet. Ja, zelf de klappen opvangen, maar dat is lekker voor een kind om te zien ...net zo traumatisch (zo niet nog meer) dan het zien van je moeder die klappen krijgt. Ik hoop echt dat je wat meer stappen onderneemt. Voor haar kind, voor je vriendin en voor de hond. Zij doet het niet, dus moet iemand anders het doen en jij bent getuige en kan van alles doen.... doe het aub!!! Praten heeft met zulke wezens geen zin, die veranderen nooit! Ja misschien leuk en aardig tijdens een gesprek, maar eenmaal thuis moeten je vriendin en of kind het ontgelden... En je vriendin moet in therapie. Zij heeft een groot probleem dat ze telkens op zulke mannen valt en haar kind laat mishandelen zonder dat ze stappen onderneemt.....Het is zo k=t dat zulke mensen hun gang kunnen gaan en dat er niks gedaan wordt.......
Ik heb absoluut 0,0% respect voor vrouwen die hun kinderen laten slaan. Als je jezelf laat slaan en je blijft emotioneel afhankelijk van zo'n vreselijke, walgelijke looser moet je zelf weten, maar je kind laten slaan COME ON!!! Daarvoor is geen enkel excuus gerechtvaard. Iemand hoeft maar naar mijn kinderen te wijzen en ik sta al op mijn achterste poten en zo hoort het ook!!!! En voor het hondje is het ook verschrikkelijk...
zo denk ik er ook over! mijn meisje is mijn alles, zij kan niet voor zichzelf opkomen, daar ben ik voor!
Ik snap ook niet waarom ze bij een vent is die niet eens naar haar dochtertje omkijkt... zegt toch ook al genoeg? Was dit vanaf het begin al zo of is hij hoe langer hoe slechter geworden?
toen ik hem leerde kennen was hij wel aardig... maar het laatste jaar is hij meer en meer drugs gaan gebruiken dat speelt ook wel een rol..zeker als hij een dag zonder zit kan hij heel raar gaan doen.. mijn vriend had dit ook niet verwacht. zei durft niks meer...bang dat ze geslagen word.. en idd wat iemand zei van geen respect ik vind het ook zo raar dat ze er niks van zegt en het gewoon laat gebeuren niemand maar dan ook niemand zou mijn kind met 1 poot moeten aanraken..