moet ff me verhaal kwijt: niet normaal meer

Discussion in 'De lounge' started by fightforlove, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

succes ermee mrij ik vindt het goed dat je actie onderneemt!!
    Zo hoort het ook!!!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    ik zou als de wiedeweerga de Politie, AMK & Dierenbescherming bellen..

dit mag GEEN dag meer langer zo doorgaan!

en nu ze op de cruise zijn, heb jij meer ruimte om die stappen te ondernemen!

Niets praten..
    Stappen ondernemen! en zo snel mogelijk!

3. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    als zijn gedrag zo is verandert door zijn drugsgebruik word/is hij echt onbetrouwbaar! En als hij zonder zit en raar begint te doen dan lijkt me toch dat hij verslaafd is (of behoorlijk aan het worden is). Ik hoop dat de schoonouders haar kind bij zich houden en niet laten ompraten door haar of hem. En zij heeft idd ook proffesionele hulp nodig, het is niet voor niks dat zij dit soort mannen aantrekt of op valt dit zal vast iets met haar verleden te maken hebben.(vaak is dit zo).

4. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83

Om even alleen op het hondje terug te komen. Waarom zou je het beestje niet uit huis laten plaatsen??? Is toch alleen maar beter voor dat hondje. Ook al sprong zij er tussen dat hondje krijgt wel klappen en verdient dat niet ( kindje uiteraard ook niet). Dan is er in ieder geval 1 stap in de goede richting gezet. Hopelijk komen er ook positieve berichten voor dat kindje. Vind het raar dat er word gezegt dat je je vriendin dit niet wilt aan doen. Je wilt toch ook niet dat beestje een rot leven geven??

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Amen!!!

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    #86 Isademi, Dec 8, 2009
    Last edited: Dec 8, 2009
    pppfffffff mijn man zou HEM dus in moes hebben geslagen dus weet hij wel waar hij vrienden mee is?? (aangezien je zegt dat het de beste vriend van je vriend is) wij zouden zoiezo het hondje niet teruggeven totdat zij gebroken heeft met die man... dan heeft ze maar pech hij is HAAR verantwoording om te zorgen dat haar dochter en hondje goed behandeld worden (en dus ook door de mensen met wie ze omgaat) als ze dat niet kan moet ze maar op de harde weg leren, wie laat er nu zo over zichzelf heenlopen? (nouja jezelf snap ik nog maar je dochter en hondje?? noway dat snap ik niet)

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

nee dan heb ik liever dat ik ervoor zorg totdat die klootzak het huis uit is zodat ie weer terug kan naar me vriendin..

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ja maar dat gebeurd niet 1,2,3 hoor..
    dat heeft tijd nodig om je vriendin dat in te laten zien..

en wie weet is ze wel zo verschrikkelijk bang voor hem, en gaat ze daarom niet bij hem weg, dan hoor je vaker..
    misschien dreigt hij wel als zij aangeeft weg te gaan..

9. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Misschien kun je overleggen met de dierenbescherming dat het beestje naar haar terug gaat als zij alles op orde heeft. Dan word zo'n hondje tijdelijk in een 'pleeg'gezin geplaatst

10. fightforlove

en nog 1 ding hij luistert ook totaal niet naar me vriendin als hij nodigt zomaar vrienden uit zonder haar toestemming heeft zelfs een keer haar pinpas gepakt heeft gepint en is drugs gaan halen.

toen me vriend thuiskwam keek hij in de brievenbus..
    omg
    omdat die gast boos was had hij haar stijltang, sokken en ondergoed door de brievenbus gedaan..

echt zo kansloos en kinderachtig..word hier misselijk van

zij doet alles voor hem..betaald zelfs alles voor hem..hij is jong werkt niet profiteert van een uitkering omdat hij geen zin heeft om te gaan werken...en als hij zn uitkering heeft geeft hij geen cent aan me vriendin hij houd alles zelf..

praten met haar helpt niet...ze denkt dat hij wel gaat veranderen..
    ik weet echt niet hoe iemand zo kan denken..
    ik denk dat ik morgen nog even zo'n steunpunt van vrouwenmishandeling ga bellen om te vragen waarom iemand bij zulke gasten blijft..want ik snap het niet
    en igg wat ik kan doen voor haar zodat zij inziet dat niet alles goed komt en dat hij in herhaling blijft vallen..

11. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Misschien is ze angstig of super naief. Hoe oud is ze eigenlijk?

12. fightforlove

ze is 20 en die gast is 23

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Dat ze bij hem blijft kan verschillende redenen hebben..

liefde maakt blind.. en ze denkt serieus dat hij wel zal veranderen..

of ze durft niet bij hem weg te gaan, wie weet dreigt hij wel dat hij haar kindje iets zal aan doen als ze weg gaat (ik noem maar wat)

en zo nog wel meer..

ik denk dat zij er waarschijnlijk zelf niets aan kan doen... wie weet is ze geestelijk helemaal geruineerd..

daarom zou jij misschien wel wat voor haar kunnen doen..

Misschien een hele achterlijke vergelijking hoor, maar om even aan te geven over het hoe en wat..

Meiden die slachtoffer worden van bijv. een loverboy, denken ook vaak van hij veranderd wel, en als die gozers opgepakt worden zijn ze vaak kwaad, maar uiteindelijk beseffen ze wel dat ze daarmee juist geholpen zijn..

en ik denk dat het met je vriendin waarschijnlijk ook zo zal gaan,
    eerst boos op je worden en daarna juist opgelucht dat ze van die gozer af is.. en is ze blij dat jij er voor haar en haar kindje en de hond bent geweest, dan ben je in mijn ogen een beste vriendin! door dik en dun steunen..

Maargoed jij kent je vriendin.. ik niet.. dus verder kan ik er niets over zeggen..je moet zelf de beslissing maken over wat je wil gaan doen.. dat kunnen wij niet voor jou doen.. alleen onze mening geven..

Liefs en succes met je beslissing

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Het is heel lief dat je actie onderneemt! Vind het ook super van je.

Maar wat zou hij gaan doen als hij merkt dat haar vriendin aangifte heeft gedaan tegen hem?
    Ik spreek helaas uit ervaring en hoop niet dat er gaat gebeuren wat ik zelf denk ( ze word nog harder in elkaar gemept of erger)
    Tuurlijk is het ontzettend erg dat er een kind in het spel is.
    Ik denk dat het enigste is wat jij moet doen melding maken bij amk en dierenbescherming, maar geen aangifte doen!
    Bescherm het kind en de hond de rest moet zij zelf afhandelen dat kan jij niet voor haar doen.

Het is heel erg dat ze dit allemaal toelaat niet alleen bij zichzelf maar ook bij haar kind, maar geloof me een vrouw doet dat niet express het is een visuele cirkel waar je niet zomaar uit komt.
    Haar strijdlust is momenteel heel ver weg want anders ging ze niet mee op cruise het is aan haar om die strijdlust weer terug te vinden. Bij de ene vrouw gaat het sneller bij de andere kan het jaren duren of soms wel voor altijd.

Door aangifte te doen tegen hem jaag jij haar tegen je harnas in, en dat is iets wat absoluut niet gebeuren moet dan heb je helemaal geen zicht meer op de situatie!
    Melding bij amk kan anoniem daar hoeft ze nooit wat van te weten, ik weet niet hoe het met de dierenbescherming zit?
    Verder moet jij het voor haar zijn als vriendin, hoe moeilijk het is om aan te zien en het toe te laten!

Heel veel sterkte met de situatie!

15. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Als vrouw die zelf mishandelt is door zo'n minkukkel (maar gelukkig toen nog wel kinderloos was): luister naar Lovely en Minyaweth die hebben het bij het rechte eind.
    En degene die nu oordelen over de vriendin van de TS: Je kan hier echt absoluut NIET over oordelen als je niet in deze situatie gezeten hebt.
    Je wil, je psyche en je moed zijn gebroken. Het enige wat telt is op dit moment dat jij en je kindje nu overleven. En de enige manier die zij ziet is hem zo min mogelijk tegen de haren in strijken.
    Ze wil dit niet en dat is wel duidelijk als je ziet dat zij n tijd bij TS bleef ondanks dat hij weg was en later dreigend voor de deur stond.
    En helaas maar reken er maar op dat ze er de rekening voor betaald heeft vanavond :x
    Maar ze is bang, HEEL BANG. Ze is psychisch zo mishandelt dat ze hem geloofd. En wie weet wat hij haar verteld. "als je niet luisterd dan vermoord ik je kind" bvb.
    Bij mij werd er gezegd: "Als je niet luisterd vermoord ik je!" En toen me dat wel fijn leek want dan was ik iig van alle ellende af veranderde het in "Als je niet luisterd vermoord ik je moeder!"
    NU weet ik wel dat dit onzin was en hij dit echt nooit zou gedurft hebben. Maar in die tijd geloofde ik dat hij het zou doen. Hij maakte de rest van de dreigementen ook waar. Sloeg me bont en blauw en erger. En een uitweg zie je niet...en al zag je een klein beetje licht aan t eind van die stik zwarte tunnel dan nog ben je zo vreselijk bang dat je die niet of niet met iedereen (dochtertje) zal halen dat je dit gewoon niet durft te riskeren.
    Als vriendin kan je alleen rondom zorgen dat alles klaar staat zodra ze die moed die nodig is gevonden heeft en ze zo goed als kan geholpen word zodra ze die bergen hoge drempel over stapt.
    En dat is TS volgens mij erg goed aan t doen nu.
    Ik zou willen dat ik destijds iemand had gehad die me zo zou hebben willen opvangen als jij nu doet Mrij. ECHT top!!!!!
    Hopelijk gaat dit goed komen.
    Oh en meiden, dit kan een trauma veroorzaken bij de kleine. Maar uit huis geplaatst worden zomaar ineens in den vreemde zonder mama etc OOK. Zeker als je zoiets hebt mee gemaakt voor je mee genomen werd.
    Uithuis plaatsing is niet de oplossing voor alle huiselijk geweld waar kindjes bij betrokken zijn. Al zou ik zo'n kerel ook t liefst door midden breken!
    Sterkte Mrij!

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb niet alles gelezen, maar waar is het kindje nu? Is ze mee op cruise of bij haar oma en opa. Als ze bij opa en oma is zou ik deze inlichten over de situatie en het kind niet meer meegeven met je vriendin totdat die @#$%^#$% van een vent weg is bij je vriendin. Een kind slaan en dat weten en niks doen, nee dat kan er bij mij niet in. het gaat hier gvd om een klein kind wat klappen krijgt, dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je dat toe laat, hoe blind liefde ook is.

17. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat een hufter zeg. En wat een lastige situatie. En wat Wilma zegt klopt ook helemaal als een bus. Het is zo makkelijk om te zeggen 'ik zou dit, ik zou dat' als je zelf niet in die situatie zit. Ik zou sowieso eens moet die vriendin praten en aangeven dat als ze klaar is om weg te gaan bij die eikel dat je een noodplan hebt gemaakt, desnoods maak je die samen met haar zodat ze het nog meer kan inzien dat er wel degelijk een uitweg is.

Het hondje daar houden, en zorgen dat je wel iemand thuis bij je hebt voordat hij die hond terug komt halen en jou in elkaar ramt als je weigerd hem mee te geven.

Kindje bij opa en oma laten

18. Alita

Alita Niet meer actief

19. Tese

Tese Niet meer actief

Jeetje!!! Ik word zelf gewoon boos als ik dit lees!!! Wat een lul zeg! Ja het is heel moeilijk. Wat moet je daar nou aan doen? Misschien eens goed met je vriendin praten of het vaker gebeurt? En daarna samen kijken wat jullie tegen hem kunnen doen? Maar wees voorzichtig hoor. Deze types zijn heel onvoorspelbaar!!!

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb er zelf ingezeten. mijn ex was ook zo en ik heb behoorlijk wat meegemaakt in de periode dat we een relatie hadden.

je kunt aangifte doen, maar zowel je vriendin als haar vriend zullen daar niet blij mee zijn. je vriendin moet zélf inzien dat ze bij die vent weg moet. je kunt niet veel doen dan het in de gaten houden en er voor haar zijn als ze erom vraagt.
    zij vangt de klappen op als haar vriend erachter komt, plus ze zal zich doodschamen. dus áls je aangifte doet, zorg er dan voor dat de politie direct haar opvangt en hen uit elkaar haalt. reken erop dat je vriendin flink kwaad op jou kan worden, en je zelfs de schuld kan geven dat hun relatie kapot gaat.

verder sluit ik me bij wilma aan. het is niet te brgijpen als je er nooit zelf hebt ingezeten. ik ben echt niet op mijn mond gevallen, maar heb me door mijn ex laten mishandelen en erger. ik snap nu al niet meer dat ik het zover heb laten komen, maar je wordt idd compleet afgebroken door zo'n vent.

sterkte ermee meid!

Share This Page