Ik heb niet alles gelezen, alleen de eerste 2 pagina's en deze... Maar om te beginnen zou ik aangifte doen of er in ieder geval mee naar de politie gaan. Jij heb t gezien dat die haar sloeg en de hond....en het feit dat ie jou kind bedreigt! Now way dat een of andere eikel in mijn huis dit zegt over mijn kind!!! En idd...dit is de beste vriend van jou vriend!?! Als een vriend van mijn man dit zegt en ik vertel dat tegen m, dan weet ik zeker dat ie binnen 5 min bij die gozer op de stoep zou staan en zich niet in kan houden! Ik vind het echt niet normaal hoor.....excuses maken, daar is het te laat voor. die gozer spoort niet!
Succes vandaag meid, ik denk dat je vriendin gewoon bang is voor die gozer. En het lijkt me terrecht. Je hoort er gelukkig steeds vaker over in de media. Huiselijk geweld moet stoppen en er zijn instantie's genoeg die kunnen helpen. Ik hoop dat haar ogen open gaan want je zelf en je kindje laten slaan is natuurlijk niet normaal...En dat arme beesje kan er ook al helemaal niks aan en tegen doen... Succes! En sterkte
Heel veel sterkte voor vandaag ik hoop dat ze haar ogen opendoet. Voor haarzelf, haar kind en haar hondje.
Heel veel succes vandaag! Stay strong!! Laat je niet overdonderen of ompraten. Hou je poot stijf Succes
OMG ik had haar net gebeld hoelaat ze hier is dat is ongeveer om 11 uur dus dat duurt niet zo lang meer over de tel deed ze over er niks aan de hand was ze zei ja hij was gewoon boos en nu is hij weer aardig ja tuurlijk is ie nu weer aardig voor 1 dagje misschien.. oow dit had ik al verwacht maar serieus ik geef die hond echt niet mee want over 2 dagen gaat hij gwoon weer verward doen.. sorry maar ik vind me vriendin nu heeel DOM ben nu best kwaad op haar..
Heel veel succes en denk ook aan wat anderen hier schreven he, dat ze dus miss wel zo doet omdat ze bang is
Je leest dit zo vaak ze reageerd heel erg volgens het boekje he...die gozer inbescherming nemen...hij was gewoon boos. Ze houdt zich dit zelf voor he. Om haar angst een beetje te verdoezelen...Succes zo meteen
Ik wou je even heel veel succes wensen! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent en het heel eng vindt, maar je doet het omdat je van je vriendin houdt en haar wil helpen! Ik zal aan jullie denken de rest van de dag en hoop dat je tot haar doordringt!
Ze houdt gewoon van de kerel.....mischien moet je vanuit haar denken hoe bizar dat ook is maar zo benader je haar het beste!!! Succes ermee meid!!!!!
Sterkte, als het goed is zit je er nu middenin .... Maar onthou, hoe erg je vriendin dit ook vind op dit moment, er komt een tijd dat ze je dankbaar is.
1. kinderbescherming inlichten, jammer voor de vriendschap maar haar kindje is belangrijker. 2. dierenbescherming inlichten 3. stichting huiselijk geweld inschakelen
Ik zou ook die hond alvast eens ergens neerzetten boven ofzo dat ze die niet mee kunnen nemen. Als ik het zo lees is hij zo agressief dat hij de hond gewoon mee neemt, en je nog een klap verkoopt ook nog:x Heel veel succes gewenst alvast!!
4. Afwachten tot je je vriendin in het ziekenhuis kan op komen zoeken omdat die kloot viool door het lint is gegaan. Sterkte meid. Ze zal het nu niet meteen inzien en boos zijn op je misschien. Maar hopelijk ziet ze uiteindelijk wel in dat je haar een way out aanbied. En hopelijk houd meneer zich koest/verscholen in de auto.
excuses aanbieden? zo'n man zou ze moeten laten creperen. Wat een piepzak. Hij slaat zijn hond zijn vriendin en zijn kind? Ze moet echt aangifte doen. Wie weet waartoe hij nog meer in staat is. En dit is al meer dan genoeg. Tuurlijk bemoei je je ermee. Logisch. Ze is je vriendin je houdt van haar. Ik zou dat ook doen. Die vriendin van je moet ni echt hard zijn. Dat zij zich laat slaan is al niet normaal, maar ze pikt het eigenlijk wel dat hij haar dochter ook slaat. (hiermee wil ik niet zeggen dat je vriendin slecht is) ze moet opkomen voor haar hond en docher en zichzelf. Straks loopt het echt uit de hand (wat ik nu al vind) ik schrik hier echt van. Heel veel sterkte ik hoop dat je eens goed met haar kan praten.