Dus jullie denken dat een site zoals die liegt over mijn cyclus. Ik voer die gegevens toch zelf in. 13 december vruchtbaarste dag 14 december eisprong en 5 dagen later innesteling. Ik verloor roze afscheiding en een beetje helderrood bloed. en tot nu toe nog spoor van een menstruatie maar wel negatief getest. Ga volgende week nog een test te doen.
Je kunt hier van alles delen hoor IJskonijntje, maar dan krijg je dus ook antwoorden Dat die site of wie dan ook aangeeft dat de innesteling 5 dagen na eisprong is, dat klopt al niet nee. De innesteling is gemiddeld tússen de 5 dagen en 10 dagen, dus kan heel goed een paar dagen na 19dec. zijn geweest. En hoe weet jij zo precies je eisprong? Hoe dan ook, natuurlijk hoop ik voor je dat je snel positief test. Niet zo boos zijn hoor.
Ik heb mijn eisprong 14 december gevoeld. en 19 december is 5 dagen na mijn eisprong. Dus het klopt allemaal. En alles wat ik hier omschrijf zoals een innestelingsbloeding heb ik nog niet eerder gehad. Nu we bezig zijn een kindje te krijgen.
Lees je wel over dat innesteling tussen 5 en 10 dagen na eisprong is, niet persé op de 5de dag? Maar nogmaal, veel succes!
woeiii wat een reacties! Ik ben het ermee eens dat je niet van een miskraam kan spreken in deze situatie. Dat betekent niet dat ik je verdriet niet begrijp! Geef de moed niet op! Succes!
Ik geef de moed niet op zit nog steeds een kans in dat ik wel zwanger ben. Volgende week nog maar eens een test doen. Misschien is HCG wel te laag. Heb nog geen tekenen van een aankomende menstruatie.
ik dacht dat die tussen tijdse bloeding misschien wel een vroege "miskraam" heb gehad. Maar tot op heden nog geen menstruatie. dus we hebben de hoop nog dat ik volgende week een positieve test in handen heb. Heb gisteren negatief getest.
meid ik hoop voor je dat je zwanger bent ! hoe dan ook en ik ga geen commentaar geven maar kan wel begrijpen wat sommige hier bedoelen
Ik ga ook geen commentaar geven... is al voldoende gedaan en het is in de meeste gevallen mooi verwoord en een enkeling heeft het supermooi verwoord! Geen woord meer aan toe te voegen Wel wil ik nog even kwijt meis dat je er in mijn ogen toch teveel mee bezig bent. Tuuuurlijk je kan je eisprong voelen en tuurlijk is het raar als je ineens rose afscheiding hebt... Dat zet je gigantisch aan het twijfelen en het kan je heeeeeel verdrietig maken. Ik weet het uit ervaring! En verdrietig zijn mag meis! Maar ik zie ook dat je nog altijd niet ongi bent en dat is toch een goed teken! Ik zou de moed dus nog zeker niet opgeven... En niet gaan kijken wat het allemaal voor naars geweest kan zijn... Ik zie het vooralsnog niet somber in en ik hoop dat je over een aantal dagen een positieve test in je handen mag houden! Beloof je me dat je wat afleiding gaat zoeken en dat je niet meer zo somber gaat zijn nu totdat je echt ongi bent geworden? ((((((((((((((((((IJSKONIJNTJE))))))))))))))))))) Zo een dikke knuf voor je... want het is ook niet makkelijk...
hey meid... ook ik hoop voor je dat je over enkele dagen een positieve test in handen mag hebben! maar misschien kan je een beetje begrijpen dat de meiden die hier echt een miskraam hebben gehad dit een beetje zwaar valt.. tuurlijk is het rot en verdrietig voor je, maar spreken van een miskraam voordat je uberhaupt een positieve test hebt gehad dat kan niet he.. je test eerst positief omdat er hcg hormoon gevonden is in je lichaam.. begin je daarna te bloeden en weken later is je test negatief DAN kan je spreken van een miskraam.. ik begrijp dat meiden die dit hebben meegemaakt hier kriegelig van worden.. je bent er veel te veel mee bezig en zoekt elk kwaaltje op.. en die site is niet op jouw lichaam afgesteld! das gewoon een gemiddeld genomen iets.. er zijn meiden die 2 dagen na hun menstruatie zwanger zijn geraakt! dus dan zegt die eisprong die berekent wordt aan de hand van jou invoer helemaal niets! dus geloof niet alles wat je ziet en leest.. je wordt er alleen maar verdrietig van als het niet blijkt te kloppen.. en daarbij is de stress ook helemaal niet bevorderlijk voor een evnetuele innesteling! hoop dat je dit niet negatief oppakt maar begrijpt dat dit goed bedoeld is.. zoals vele anderen dat ook bedoelen!
Heej ijskonijntje, wel ff laten weten hoe het verder is gegaan he? Ben heel benieuwd, want ik denk echt wel dat je gewoon heel erg zwanger kan zijn . Laat je ff weten als je weer getest hebt? xxx
Ik vind het moeilijk en vreemd dat je nu al over een miskraam praat aangezien je nog steeds niet ongesteld bent. Alleen maar omdat je je eisprong hebt gevoelt en daarna wat klachten hebt gehad (en kreeg je die klachten omdat ze echt waren of was het wishfull thinking omdat de site het aangaf) en wat roze verlies (dat hoeft natuurlijk niet meteen de innesteling te zijn misschien was het je eisprong en is je cyclus deze maand wat in de war). In mijn ogen heb je dus nog geen miskraam gehad maar ben je verdrietig omdat het deze maand niet gelukt is. Dat verdriet ken ik en heb ik 26 maanden, elke maand weer, door moeten maken (en met mij vele anderen). En toen had ik eindelijk een positive test in mijn handen om er vervolgens 11 weken later, via een echo, achter te komen dat ons kindje niet meer leefde. Met 12 weken begon ik te vloeien om 3 dagen later enorme weeën te krijgen waarna het vruchtzakje geboren is om vervolgens nog ruim een week verder te vloeien. Uiteindelijk hebben we een kind gekregen en uiteindelijk zal ook jij een kind krijgen, de vraag is alleen wanneer. Groetjes Anita
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ook wel gewoon zwanger ben. Want mijn menstruatie is nog steeds niet gekomen. Kan het dan ook zijn dat ik nog geen zwangerschapssymptomen heb.
Dat kan heel goed hoor ijskonijntje... Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook totaal geen symptomen... pas later in de zwangerschap... bij de 2e en 3e ook niet... maar die zijn respectievelijk met 5 weken in een mk en met 7 weken geeindigd met een bbz.
@Lola - We hebben het er toch over gehad dat ik graag met kinderen zou werken? Trek ik vandaag stiekem een tweede dagkaart bij de engelenkaarten en ik trek deze: Rosetta U heeft de gave om met jongere mensen te werken en om te gaan. U goddelijke geschenk berust in het feit dat u kinderen en jongeren kunt helpen, leren en op te voeden. We kunnen het geen van alleen alleen af in deze wereld, ook al denken sommige nog steeds van wel. Allemaal hebben we anderen nodig. De gave die u bezit is dat u heel erg goed kinderen en jongeren kunt helpen. Deze gave is u door God zelf gegeven. Er zijn er, kinderen of jongeren, die u hulp nodig hebben. Ga daaraan niet voorbij en geef hen alle hulp die ze nodig hebben. U zult zien dat u er veel voor terug krijgt. hihihih
Wie ik Croky? Kweet het nog niet... Ik heb morgen mijn NOD en als ik maandagmorgen nog niet ongi ben ga ik dan testen... Wel lief dat je het even vraagt!