Moet ff mijn verhaal kwijt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ijskonijntje, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Helemaal mee eens!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh en sorrie... kom er nu achter welk topic dit ook weer is en dat de vraag van croky niet voor mij was...

Sorrie...! Ik heb niets gezegd ;)

3. Niet meer actief

Wishgirl ik heb je een Pbtje gestuurd ;)

4. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Geeft nix Wishgirl!
    Ik bedoelde topicstarter ijskonijntje.
    Het is al een tijdje stil, dus ik denk dat ze gewoon ongi is geworden.... ;)

Voor jou hopelijk geen duivels, ik ga voor je duimen maandag!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Spannend...

-x-

6. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Croky ;)

Ik lees net dat ze nog niet ongi is... dus geen nieuws is goed nieuws in dit geval ;)

8. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ...en... getest?
    Slopend hè die onzekerheid....

9. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Nee nog niet getest. Morgenvroeg nog maar eens een testje doen. Ik begrijp niks van mijn lichaam.

10. Niet meer actief

het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houd je wilt natuurlijk ontzettend graag zwanger worden, je zit in de 5de ronde schrijf je, je bent ook beetje jaloers als je vriendin gelijk na het stoppen vd pil zwanger blijkt te zijn, dat begrijp ik heel goed want je wilt het zelf zo graag en bent al 5 maanden bezig terwijl je vriendin gelijk zwanger is, als je volgend je banner 10 dagen overtijd bent moet er een pos test uitkomen anders ben je toch echt niet zwanger hoor, probeer jezelf niet gek te maken als je er TEVEEL mee bezig bent dan kan het ook langer duren om zwanger te raken, makkelijk gezegd natuurlijk en ik begrijp je heel goed maar ik denk dat je lichaam nog steeds bezig is om te ontpillen bij de een duurt dat 3 maanden en bij de ander half jaar, maar ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk, maar als je het zo graag wilt dan kun je ook de zwangersschapskwaaltjes krijgen hoor terwijl je niet zwanger bent.
    ik zou zeggen doe zo vlug mogelijk een test dan weet je voor jezelf waar je aan toe bent!

11. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik wordt gek van onzekerheid. Voor mij ligt het nog even anders ik heb namelijk een chromosomen afwijking. Het is dus maar afwachten of ik normaal zwanger raak. Hoop zo dat het wel raak is.

12. Niet meer actief

ik zou zeggen doe zo vlug mogelijk een test dan weet je waar je aan toe bent, dan heb je zekerheid want als je blijft wachten dan maak je jezelf inderdaad gek en dat is niet goed voor je, ik snap dat je misschien bang bent voor de ev uitslag vd test maar je hebt wel zekerheid.
    is het negatief dan moet je denken nieuwe ronde nieuwe kansen, klinkt misschien niet leuk nu maar je moet de moed niet opgeven.

13. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Als ik nu niet zwanger ben ga ik naar de HA. Want ze hebben in het ziekenhuis altijd gezegd dat als ik zwanger wil raken informatie kan inwinnen bij het ZH. Maar we wilden het eerst zo proberen. Misschien dat ze me kunnen begeleiden met het krijgen van een baby.

14. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Je HA kan sowieszo dmv een bloedtest kijken of je zwanger bent. Soms is je HCGgehalte nog te laag voor een zelftest.

15. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoe zit het eigenlijk met het slijm uit mijn vagina. Ik heb nou al een aantal dagen dat ik weinig tot niets verlies. Hoe zit dat?

16. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Sinds mijn zwangerschap heb ik juist meer afscheiding dus geen idee wat dat betekent. Ieder lichaam is weer anders...

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Je hebt vrouwen die meer afscheiding hebben als ze zwanger zijn en je hebt vrouwen die juist minder afscheiding hebben als ze zwanger zijn...

Zegt dus niet zoveel helaas...

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent ijskonijntje...

18. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ijskonijntje heb je al getest? Of bij de huisarts geweest?

19. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Heb een test gedaan, die was dus negatief maar ben nog steeds niet ongie

20. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    hoe lang ben je nu overtijd?
    Misschien toch langs de huisarts om je bloed op hcg te testen?

Deel Deze Pagina