Kaylie wordt aanstaande vrijdag (6 juni) 1 jaar en willen we trakteren op het kdv. Maar wat? Had op internet een aantal dingen gezien maar 2 daarvan zijn al de afgelopen weken getrakteerd (ijsje met spekje, en langevinger koek) Hebben jullie mischien nog iets leuks? Alvast bedankt, Michelle
Ik ga trakteren op van die kartonnen boekjes (witte boekenmarkt..45 ct per stuk). Vorige week kwam Sjoerd met een puzzel thuis van de Zeeman als traktatie..ook zo leuk! (50ct) Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel kinderen er bij je dochtertje op de opvang zitten. Sjoerd heeft maar een klein clubje, ben ik voor iets meer dan 10 euro klaar..
ik heb bij de eci uitdeelboekjes van Dikkie Dik besteld hier doe ik een doosje jip en janneke rozijntjes bij en heb een leuk printje met lief fotootje en tekst en dat flans ik leuk in elkaar
Toen Koen 1 werd had ik voor de kindjes van het kdv doosjes rozijntjes gekocht, deze ingepakt in celefaan en hier een lintje met kaartje om met de tekst: Hoera! Koen 1 jaar! Voor het vieren zelf die middag had ik cakejes gebakken. Vonden ze erg lekker! Groetjes Otje