Heel Nederland Danst

Discussie in 'De lounge' gestart door vissie26, 4 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Er is weer een actie. Het heet; Heel Nederland Danst! Ik wil mee gaan doen en waarschijnlijk op het stadhuis van Arnhem. Zijn er hier nog mensen die ook mee doen? Ik ben hier nieuwsgierig naar.

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ja volgens mij doet ons KDV ook mee....
    16 nov klopt dat...het wordt dan op een bepaalde muziek gedaan?

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    yep...16 nov om 11.15 op What a feeling van Hughes corporation.

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wat is dat?

5. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Het is een poging om in het Guiness Book of Records te komen en tevens om aan te geven dat beweging belangrijk is. Het is een actie die via media wordt duidelijk gemaakt en om zoveel mogelijk mensen door het hele land op hetzelfde tijdstip dezelfde dans te laten doen.

Meer info staat op de website. Heelnederlanddanst .nl

6. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Ja, wij doen ook mee! :D :D :D

Ik werk op een basisschool en wij gaan met z'n allen (220 mensen?) meedoen. Hebben al een aantal keer geoefend met collega's en met de kids.
    Mijn kleuters vinden het ook leuk hoor. Al hebben we voor hen stiekem de dans iets aangepast. 8)
    Het is nl wel een vrij snelle dans en voeten en handen tegelijk bewegen is best lastig.. :( ;)

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Heb er nog niet van gehoord tot nu.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    geen idee, is dat dus op 1 plek, alleen in Arnhem ?Ja zal wel een doos zijn, dat ik dit niet snap... :oops:

9. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Nee, het is niet op 1 plek. Door het hele land zijn organisaties die zich aangemeld hebben en ook bij de woonplaatsen die mee doen zijn er locaties waar inwoners mee kunnen doen. In Arnhem is dat het stadhuis.

Ik ben de dans thuis aan het oefenen met de muziek. Ik dacht; oh, makkelijke pasjes. valt nog behoorlijk tegen. De dans is idd erg snel.
    En dan ook nog 2 keer achter elkaar. phoe eey. :(

Mijn buurjongen wil hem vandaag ook nog zien. Dus zijn vader en moeder zitten er dan ook bij. :confused: :oops:

Deel Deze Pagina