Ik had er twee meegenomen en er toch echt al eentje gedaan. Maar ik ben ook niet zo geduldig dan als jij! Knap als je dat vol kunt houden.
Helaas Ik moest zo nodig en mijn urine was goed van kleur dus toch getest had het niet meer. Negatief helaas maar nog geen ongi gevoel te bekennen. Misschien wel een te laate eisprong gehad dus is nog hoop. Maar echt allemaal bedankt vor jullie medeleven. Knuffels en liefs Lover
Meis, gelukkig is er niets met je borsten aan de hand, zulke dingen zijn niet fijn. Jammer dat je test negatief is.... denk niet dat ie morgen anders uitvalt ... zou als je nog niet ongie word wel wat later testen! Ik duim mee! Liefs Nies
ik duim ook dat de duivels weg blijven! Laat maar weten als er iets veranderd! Ik denk aan je! Saartje
Balen meid, maar mischien toch nog te vroeg getest. Het heeft ook geen zin om niet te drinken en urine op te houden. Het HcG wordt het meeste 's nachts aangemaakt een daarom is het het beste om 's morgens te testen. Dus heeft niets met concetratie van urine te maken. Hopelijk morgen of overmorgen een positieve test voor jou !
Ja hoor zondag om 11 uur zijn ze gekomen maar op een raare manier. Zaterdag verloor ik voor het eerst een hele raare slijmprop bij het plassen. Ik dacht wat is dat nu weer maar toen nog steeds geen duivels. Vanmorgen werd ik half 8 en nog niks te bekennen en dacht zou het gisteren dan innesteling gewees zijn? Ben weer lekker me bedje in gekropen tot 11 uur en toen ik naar de wc ging waren ze er . En nu opeens komen de krampen opzetten. Wat een rot dag die zondag Ach hoop in de volgende ronde(8) dat het nu een keer raak is zou een leuk verjaardags kado zijn. We gaan ons best maar weer doen. Bedankt voor jullie steun dat doet echt goed. p.s mochten iemand iets weten over dat slijmprop wat ik verloor(groenbruinig van kleur)(pink topje groot )dat wil ik dat wel graag weten. Heb dit nog nooit mee gemaakt. Bedankt allemaal Liefs Lover Succes allemaal
Oja en nu ik toch ongi ben kan ik mijn medicijnen in gaan nemen voor mijn borsten. Want dat durfde ik nog niet en nu kan het. Lover
jammer! Ik duim dan mee voor de volgende ronde. Dat zou inderdaad nogal een verjaardagscadeau zijn. Over dat slijmpropje kan ik je niets zeggen. Ons lichaam kan soms rare dingen maken! Veel succes met je borsten! Saartje