Ik twijfel een beetje. Onze HA is met vakantie, en dan bel ik toch minder snel. Onze oudste kwam vanochtend met een redelijk dik oog van bed. Geen pijn of jeuk. Dacht aan een muggenbeet, en omdat hij daar allergisch voor is kan hij daar flink op reageren. Heb geen mug gevonden trouwens. Inmiddels is het behoorlijk opgezet en zit zijn oog bijna dicht. Het doet hem zeer ( logisch ) maar het jeukt niet. Hij klaagt er wel over dat het hem pijn doet. Omdat het op zijn ooglid is, ben ik toch wat voorzichtiger. Wat als het een ontsteking is? Hij heeft wel wat verhoging, maar dat kan ook komen door de allergische reactie. Wat jullie? Bellen met de dienstdoende arts of even een dagje afwachten. Heb vanochtend Aerius direct gegeven, en ben het elke keer aan het koelen met een washandje uit de vriezer of een stukje komkommer.
Ja! Dat had m'n dochter ook exact hetzelfde en was ook allergische reactie op d'r muggenbeet! Heeft toen een tabletje gehad en dag later was het stuk minder
Bedankt dames. Heb al Aerius gegeven, heb ik in huis omdat hij dus allergisch is voor muggenbeten, maar helaas wordt het niet minder. Zal zo horen wat de assistente zegt.
Goed dat je even belt. Ik ben vroeger ook 1x zo goed gestoken op mijn oog. Weet het nu nog. Is zo vervelend.
Vraag me ook af waarom muggen kinderen nou altijd op hun oog prikken.. K heb serieus nog nooit een muggenbeet op m'n oog gehad en dochterlief al een paar keer nu
Nou ik ben volwassen en al meerdere keren in me leven op m'n oog gestoken😟 met gevolg dus zo'n dik oog. Nu ben ik altijd wel een liefhebber geweest voor muggen, maar sinds mijn zwangerschap laten ze me met rust.. Heel apart! Ik zou trouwens ook bellen, zijn oog ziet er wel heel erg dik uit!
Ik zou wel even bellen om het na te laten kijken ja. Mijn dochtertje heeft dit ook 1 keer gehad, de zwelling nam gelukkig bij haar wel snel af (is ook niet allergisch) maar de HA wilde toch even naar het oog kijken.
Ik ben eens tussen mn ogen gestoken, op de neusbrug Alle twee mn ogen dicht, kon niks zien Moest ik mn werk bellen: Ik: ja ik kan niet komen vandaag Werkgever: Wat is er dan? Ik: Ja ik ben gestoken door een mug Werkgever: ???! Kwam echt dom over hahaha Ik denk dat dit een muggenbult is, verschrikkelijk is dat!
Weet nog dat het bij mijn dochtertje zelf zo erg was dat haar oog echt dicht hing.. Zo sneu en je voelt je dan ook zo machteloos... Zet nog net geen bordje naast m'n bed met: "pak mij! Pak mij!"
Muggen steken bij mij overal - op iedere plek helaas - géén uitzonderingen. Dus wanneer iemand mij aan mijn bil ziet krabben of elders waar het niet echt gewenst is.... DAN IS HET ZOMER :x!!!!!