5 dagen voor nod en misselijk, zou het kunnen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama7, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Hoi,

Het weekend voor de kerst was mijn ovulatie, mijn nod zou 5 januari zijn. Echter sinds vanmorgen ben ik misselijk en ik herken dit weeïge gevoel van mijn eerste zwangerschap. Verder weer een soort van eipijn links dat wat zeurderig aanwezig is.

Nu hoop ik natuurlijk heel erg dat het raak is, maar het lijkt me zo vroeg om al klachten te hebben 5 dagen voor nod.

Verder wat gevoelige tepels, maar niet echte symptomen.

Ik ben bezig met clomid, had drie eitjes volgens de gyn.......oh jee, zou het?

Iemand ervaring?

Groetjes mama7

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter was ik vanaf innesteling misselijk, het kan dus zeker wel.
    Heb geen ervaring met clomid, maar ik kan me heel levendig voorstellen dat misselijkheid ook 'gewoon' een bijwerking kan zijn. Bovendien zijn er genoeg vrouwen (inclusief mezelf) die misselijk zijn rond de eisprong of (paar) dagen voor menstruatie (PMS).

Succes met afwachten, hopelijk mooi resultaat straks!

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Mijn nod is ook 5 januari en ik ben gisteren rond half 5 wakker geworden door de misselijkheid. Ging dus maar de badkamer om te spugen maar er kwam bijna niks uit. Ik vond het ook zo raar om al zo vroeg misselijk te zijn.

Ik hoop ook dat ik zwanger ben!

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nodje is ook bijna denk ik. Dit is de eerste keer na het stoppen met de pil! Dus ik neem aan dat het nog niet raak kan zijn!

Hopelijk voor jou! Succes met wachten

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik had ook al symptonen voor de nod. Het kan altijd natuurlijk.

6. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Hoi, allen bedankt voor de reacties.
    Ben echt op en af misselijk, voel me erg weeïg en mijn tepels doen zeer ( Maarja dat is elke maand wel zo).
    Heb vandaag een testje gedaan, wist heus wel dat het te vroeg is/ was, maar kon het niet laten. Natuurlijk negatief.
    Nu maar hopen dat we over een paar dagen allemaal wel een positieve test hebben.

Geduld is een schone zaak.

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Spannend, sterkte met geduld hebben!

8. nyke

nyke Niet meer actief

Vanaf de innestelling kun je al klachtjes hebben :) ik hoop voor je dat het raak is!
    Zelf heb ik net als jij ook een soort eipijn en menstruatiepijn gevoeld vanaf 5 dagen na de eisprong ;) spannend zeg :)

9. nyke

nyke Niet meer actief

Zou zomaar raak kunnen zijn.. ik had ook gelijk een mooie cyclus na het stoppen van de pil en er zijn meiden die zelfs zwanger raken tijdens pilgebruik :D Leuk, dat jullie er weer voor gaan, succes :)

10. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Nou, vandaag is mijn nod, negatief getest, maar ook niet ongesteld.
    Weet het niet meer hoor, word gek van mezelf.
    Voel van alles, heb pijnlijke tepels, flauwe buikpijn, rugpijn, metaalsmaak in mijn mond, geaderde borsten, maar door de negatieve test heb ik ineens helemaal geen vertrouwen meer.
    Zal wel weer ongesteld gaan worden. Zo frustrerend! Maarja niet ongesteld is nog even hoop!

Hoe staat het er bij jullie voor?

11. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

ik was ook vanaf de innesteling misselijk en zeurende buik, kan dus zeker.

spannend hoor, hoop het voor jullie!!

Deel Deze Pagina