Dank je voor je antwoord. Ik kan niks anders doen dan afwachten, en dat wist ik ook al wel toen ik dit topic opende hoor. Na nod is er op mijn leeftijd nog 20% kans dat het mis gaat in het eerste trimester dus daar houden we rekening mee. Maar voorzichtig geniet ik nu wel van dat mooie testje van gisteravond... Hopelijk blijft het zitten... Ik zal proberen de testdrang te weerstaan
Laat ei en late innesteling en nu een minder gevoelige test? Zolang je nog niet bloedt mag je hoop houden? Een klein beetje in ieder geval! Ik zal voor je duimen
Bij mijn dochter was hij nog een stuk lichter en liep ook langzaam op. Is een gezonde jonge dame van 3. Ik ben al bijna 40 jaar en heb een trage hcg oploop maar wel gezonde kindjes telkens weer Zal over een paar dagen wel duidelijker zijn Er zijn vrouwen die zelfs na een week nod pas positief testen. Ik kijk wel hoe het loop. Heb 7 februari een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap en had daar een knaltest voor nod. Echt knal knal en ging toch mis met 5 weken. De streepjes zeggen niets. In het bloed is het vaak een stuk hoger dan je kan zien op de test Ik ga hard voor je duimen. Vind hem goed opgelopen hoor bij je
@Lovemykids4 blijf je hier je testjes posten de komende dagen? Ik vind dit zo'n rottige periode, je hoopt en hoopt.... Bij mijn twee kindjes had ik rond nod knaltesten die even duidelijk waren als de controlestreepjes dus mijn huidige testjes maken me heel onzeker, maar voor jou heb ik nu zeker goede hoop als ik je verhaal lees.
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken op dit moment. Als je inderdaad 1 x per 2 dagen getest zou hebben dan heb je gewoon een goede oploop. Gefeliciteerd! Je bent in ieder geval zwanger.
Een streep is een streep. Je bent zwanger en dus feliciteer ik je bij deze! En zwanger blijf je totdat je toch gaat bloeden en daarmee het tegendeel is bewezen. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom de testen zo verschilt... productie van de test, concentratie van de urine, eventuele schommelingen in de hormonen. Wacht vooral rustig af, hoe lastig ook!
16/17 dpo gok ik. Vanmorgen een bredere streep die ook meteen bij doorlopen verscheen. Ik heb er nu wel vertrouwen in