Hallo allemaal wij willen een sofia peuterbed kopen weet iemand of deze goed zijn het is gemaakt van stalen frame en stevig plastic je hebt ze ook van minnie mouse enzo zijn deze bedjes wel stevig en kunnen ze er wel lang in? Er staat bij dat Tot 22 kilo is .. me dochter is nu 2 en half jaar.
Ik zou het niet doen.. niet voor het materiaal, maar over een of 2 jaar kun je dalijk weer een ander bed halen.. omdat ze dan ineens sofia niet meer leuk vinden maar iets anders.. zou voor een neutraal bed gaan en dan evt aankleden met dekbedovertrek van sofia, kussentjes en schilderijtjes evt?
Geen idee of ze stevig zijn ed, maar 22 kg duurt wel even voordat een kind dat weegt (mijn oudste is 6,5, die woog met net 6 jaar 22 kg). Maar ik zou het ook niet doen, inderdaad erg smaakgevoelig (en daarmee inderdaad waarschijnlijk vrij snel niet meer leuk) en daarnaast kun je nooit naast je kind op bed gaan zitten met voorlezen ofzo, lijkt mij erg onhandig.
Ik vind het een heel leuk bedje! En ze kan er echt wel lang in hoor, het duurt wel even voor je dochter 22 kilo weegt Mijn dochter is 7 en weegt 19 kilo dus die zou er ook nog in kunnen
Dan kan ze gelukkig nog lang in het bedje slapen.. Ik heb de bed besteld ik had een foto laten zien aan me dochter ze vind het geweldig ze heeft het er steeds over.. We gaan verhuizen we maken een Sofia kamer voor haar nu roept ze steeds Sofia kamer haha