Moet hele dag tranen wegvegen en neus poetsen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Uuz, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wat is daar gek aan? Ze praat ons gewoon na. Ik zeg ook vaak dingen als 'tandenpoetsen, jij'.

Gelukkig is de verkoudheid hier voorbij. Het zelf moeten snuiten heeft wel geresulteerd in meer dingen zelf doen , dus was een leerzame ervaring :)

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik vind dat onfatsoenlijk klinken. Ik zeg ook geen jij of jou tegen mijn ouders. Maar nog gewoon mama of papa. Maargoed dat is een kwestie van de manier van opvoeden.. En iedereen moet zelf weten hoe ze dat doen... ;)

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Oh, wij zeggen inderdaad geen u hier, in onze families al enkele generaties niet meer. Maar dat is een andere discussie :)

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Haha inderdaad.. ;) Maar ik zeg ook geen u hoor.. In de zin van bijvoorbeeld, "Wil mam dat even doorgeven" bijvoorbeeld. Ik zeg ook geen "wilt u dat even doorgeven". Hihi.. En zo wil ik ook dat mijn kinderen dat doen.. ;) Maargoed dat is een andere discussie zoals je zegt.. Maar wilde het nog even toevoegen.. :p

5. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Mijn dochter snuit ook zelf haar neus, mag het niet eens doen. Alleen als ze heel druk aan het spelen is vergeet ze het en dan doe ik het snel even tussendoor ;)

Deel Deze Pagina