In de late namiddag komt een man van het werk naar huis en vindt daar een complete chaos. De kinderen rennen nog in de pyama rond en spelen in de voortuin in de modder. Overal op het gras liggen lege verpakkingen van drinken en snoep. De deuren van de auto van zijn vrouw staan wagenwijd open, ook de voordeur staat wijd open en de hond is nergens te bekennen. Als de man de gang inloopt vind hij een omgevallen lamp en de loper ligt samengerold in een hoek. In de woonkamer staat de tv keihard aan en in de eetkamer ligt overal speelgoed en kleding. In de keuken staat een grote berg afwas, de resten van het ontbijt staat nog op tafel, hondevoer ligt op de grond, een kapot glas ligt onder de tafel en aan de keukendeur ligt een hoopje zand. Snel loopt hij de trap omhoog om zijn vrouw te zoeken en moet daarbij over speelgoed en kledinghopen klimmen. Als hij de badkamerdeur nadert stroomt hem het water tegenmoet. Eenmaal in de badkamer vindt hij kletsnatte handdoeken, zeep en speelgoed op de grond. Voor de wc ligt afgerold wcpapier en tandpasta is over de spiegel en muur gesmeerd. Hij rent naar de slaapkamer en vindt zijn vrouw, in bed liggend en een boek lezend. Ze kijkt hem lachend aan en vraagt hem hoe zijn dag was. Totaal verward vraagt hij: was is hier in vredesnaam gebeurd? Zij glimlacht weer en antwoordt: elke dag als je naar huis komt, vraag je me wat ik in godsnaam de hele dag gedaan heb. Ja en vraagt hij verbaasd. Zij antwoordt weer: kijk . Vandaag heb ik eens helemaal niets gedaan!!!!! * let niet op de typfouten....*
buitenom dat ie grappig is hij is steengoed! en zooo herkenbaar dat als je niets doet het 1 grote teringzooi in je hok word