Grote boodschappen jumbo. Dagelijkse boodschappen c1000(zit hier in de straat) Soms AH Heeel soms lidl (die mag hier als enige open zijn op zondag :S)
Grote boodschappen bij de Nettorama en de AH (die zitten naast elkaar). Kleine boodschappen bij de MCD, dat is de enige supermarkt in ons dorp.
Ik werk zelf bij een AH, dus neem daar iedere dag eigenlijk wel iets mee.. Heel slecht (voor de portomonnee)!! En 1 keer in de maand ga ik naar de Jumbo en Aldi, en sla daar zoveel mogelijk in, zoals luiers, cola, beleg (vries ik in), vlees en nog wat ander spul.
Aldi lidl Golff Heel soms c1000. Maar moet naast de aldi en lidl wel een winkel erbij hebben. Voor bepaalde merken.
meestal AH en jumbo en aldi. zitten vlakbij elkaar en haal meestal dingen die in de aanbieding zijn. Als c1000 veel aanbiedingen heeft ga ik er zelf wel heen, anders neemt mijn moeder ze voor me mee.
Deen.. zit hier om de hoek. En voor grote wekelijkse boodschappen naar het winkelcentrum, ook hier dichtbij. Dan gaan we naar LIDL en Dekamarkt of AH. LIDL blijft nm.1 als het gaat om zuivel, groente, fruit, olie, suiker, toiletpapier etc. Dingen als chips, cola, brood, kaas, beleg, wasmiddel haal ik bij AH, Deen of Deka. Vind de A merken daarvan lekkerder. Maar bij LIDL loop ik altijd met een big smile weg, lekker goedkoop.
AH en Lidl. Eigenlijk iedere week de AH en af en toe (als ik tijd/zin heb) de Lidl voor de leuke prijsjes. Al valt dat soms ook nog tegen... Zo zag ik dat deze week bijv. een bloemkool én een kg gehakt bij de Lidl niet goedkoper of even duur was als bij de AH! Het is niet altijd wat het lijkt .