echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door najma, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. najma

najma Lid

10 mei 2008
    52
    0
    0
    Sociaal dienstverlener
    OMG. LEIDEN
    heey,

ik heb gister mijn eerste echo gehad, en gelukkig was alles goed, heb het hartje zien kloppen en de baby maakte ook nog een sprongetje haha het was heel leuk om te zien.

maar nu vraag ik me af hoe lang duurde de echo bij jullie? het duurde nog niet langer dan 3 min. ze liet de vooraanzicht zien en het hartje ze meette het baby'tje op en daarna liet ze zien vanaf het hoofdje zodat je de benen zien en toen was het klaar.

ik had verwacht dat het langer zou duren maar miss heb ik me vergist..
    ben verder ook 1 week korter zwanger dan verwacht. ik dacht zelf 11 maar ze kwam uit op 10, maar gelukkig was alles goed!

liefs

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

de eerste echo bij mij duurde ook maar erg kort, was een termijn echo en is alleen voor de termijn te bepalen verder valt er nog weinig te zien omdat alles nog niet zo goed zichtbaar is

je volgende echo die je krijgt zal langer duren maar daar zie je dan ook veel meer op

groetjes nathalie ;)

3. najma

najma Lid

10 mei 2008
    52
    0
    0
    Sociaal dienstverlener
    OMG. LEIDEN
    okee fijn om te horen dan, tnx.

baby was best nog wel goed te zien had veel minder verwacht en leuk hoe die ook ging bewegen. me mannetje was ook helemaal verlieft en heeft de hele avond naar de foto staan kijken, die is ook supper duideiljk en hele mooie foto geworden!

liefs
    najma

4. Niet meer actief

Hoii,

Mijn eerste echo was ook van erg korte duur, ik dacht toen ook dat het wel wat langer zou duren maar niet dus.

Mijn volgende echo (20 wk) is wat aan de late kant, namelijk vrijdag, en die zal ongetwijfeld langer duren. (gelukkig :D)

Maar dat de eerste zo 'kort maar krachtig is' is dus heel normaal!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb altijd al langere echo's gehad nog nooit zo kort eigenlijk maar ik heb er al iets van 12 gehad (medische)
    heb er dus geen ervaring mee.
    super dat je echo trouwens goed was

6. najma

najma Lid

10 mei 2008
    52
    0
    0
    Sociaal dienstverlener
    OMG. LEIDEN
    fijn om te horen en hou ik er gewoon rekening mee voor de rest!

@girl
    hoop dat vrijdag alles goed is bij je 20weken echo!
    veel succes

Deel Deze Pagina