Gewone melk met bijna 11 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Silvester is nu bijna 11 maanden, zou ik hem al verdunde gewone melk mogen geven? Ik merk dat hij steeds minder natte luiers heeft nu hij ng steeds bij mij drinkt en wil hem graag iets anders geven dan alleen water of verdunde thee of een heel klein beetje diksap.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Liefs,
    Qwizzle & Silvester.
     
  2. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Je kan gewone melk geven hoor maar wel volle melk en niet verdunnen gewoon zo geven.
    Ik gaf Yildiz met 10 maanden al gewone melk.
    Gewone thee schijnt niet zo gezond te zijn dat moet volgens mij kruiden thee zijn.
     
  3. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hij krijgt inderdaad verdunde rooibos thee. Gewone thee bevat theeïne en dat schijnt voor die kleintjes niet goed te zijn.
     
  4. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mag ook halfvolle melk zijn. Ben toevallig net bij het cb geweest en dat mocht gewoon.
     
  5. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi Juudje,

    Mag je de melk dan onverdund geven of geef je deze verdund met water?
     
  6. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Gewoon onverdund geven.
    Halfvolle melk bevat niet zoveel vetten als volle melk.
    Maar tot een jaar nog opvolgmelk blijven geven en dan mag je met een jaar overschakelen naar grote mensen melk :)
     
  7. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Gewoon onverdund geven. Dit is natuurlijk geen vervanger van de opvolg melk, maar gewoon als erbij.

    Lynn krijgt 's morgens en 's avonds nog een fles opvolg melk en 's middags bij de boterham een half bekertje halfvolle melk. Het cb vond het prima zoals ik het deed.

    Succes.
     
  8. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Gewoon onverdund geven. Dit is natuurlijk geen vervanger van de opvolg melk, maar gewoon als erbij.

    Lynn krijgt 's morgens en 's avonds nog een fles opvolg melk en 's middags bij de boterham een half bekertje halfvolle melk. Het cb vond het prima zoals ik het deed.

    Succes.
     

Deel Deze Pagina