moet het even kwijt... wat vinden jullie hier nou van?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaSmurf, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik zal proberen om kort te vertellen wat vandaag gebeurd is.

Vanochtend om half 9 mocht ik bellen hoe laat de klossen vandaag bezorgd zouden worden. De mevrouw aan de telefoon zei dat dit tussen 10.00 en 14.00 zou gebeuren. Nou vond ik dat wel een goede tijd. Had zin (en ook de energie) om vanmiddag even de stad in te gaan en om bij de Prenata langsl te gaan dus dat kon dan prima. Omdat onze bel stuk is hangt er een briefje aan de deur dat mensen even op het keukenraam moeten kloppen.
    Nou daar zat ik dan van 10.00-14.00.... ja want je kan niets.... durfde niet even naar boven te gaan, want ja straks komen ze. Heb wel even stof gezuigd, met de deur open zodat ik kon zien als er iemand aan de deur stond. Maarja er kwam niemand.

Vlak voor 14.30 toch maar weer gebeld, telefoniste belde de chauffeur, kreeg de mededeling dat hij vertraging had opgelopen en dat hij onderweg is. Toen vroeg ik hoe lang het nog kon duren, ik wacht immers al lang en moet nog de deur uit. Tja daarop kon ze geen antwoord geven dus ik zeg: stel nou dat ik straks de deur uit ben wat dan? Het antwoord was: dan krijgt u een briefje door de brievenbus met de mededeling dat u een nieuwe afspraak moet maken. Ik: ja dan moet ik zeker weer een hele middag vrij maken, nou nee daar zit ik ook niet op te wachten.

Tja.... dus maar weer wachten.... Om 15.45 nog steeds niets. Dus ik weer de centrale gebeld. Deze keer doorgeschakeld naar de centrale in Amsterdam. Weer gevraagd hoe het ziet... hoe lang het nog gaat duren. Die mevrouw de chauffeur gebeld en ik kreeg de mededeling dat hij binnen nu en een uur bij mij zou zijn.

Nou jullie raden het al. Er is niemand geweest!!! Om 17.30 kwam mijn vriend thuis, toen kon ik nog boodschappen doen. Leuk :x
    Was vanmiddag zo moe en chagerijnig en moest er ook nog eens flink om janken. Mijn hele dag verpest en nog steeds geen klossen.

Wat vinden jullie hier nou van?

Groetjes,
    Karin

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Belachelijk !! Heb zo ook wel eens gezeten de hele dag :x

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het slordig en klantonvriendelijk :x.

Kun je de klossen niet ergens ophalen? Dan ben je niet weer een hele dag kwijt.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hihi jij moet niet naar de Antillen of andere
    zuid Europese landen verhuizen :)

Relax!
    Ik zou er overigens niet eens op zitten wachten. Waarom geen briefje op de deur dat ze de klossen bij de buren mogen afgeven als je er niet bent?
    En anders bezorgen ze ze maar op een andere dag, bijvoorbeeld een dag later ofzo. Dat is toch ook geen probleem?
    Waarschijnlijk was het druk, hadden ze door de vakantietijd minder personeel of juist vakantiekrachten of logistieke problemen. Weet jij veel, ze doen het vast en zeker niet om jou te pesten hoor hihi.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Belachelijk, dan moeten ze geen tijd afspreken als ze zich daar toch niet aan houden.
    Kan je ze niet ergens ophalen?

6. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Heel vervelend, maar ik heb het ook regelmatig meegemaakt, en je went er (helaas) aan. Inderdaad een briefje ophangen dat ze het bij de buren kunnen afleveren, goed idee!

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Inderdaad vervelend en in combinatie met zwangerschapshormonen is het helemaal een ramp! Begrijpelijk dat je er een potje om hebt kunnen janken.

Ik zou ze als ik jou was ergens gaan ophalen, dan kun je het lekker in je eigen tijd doen! En daarna gezellig de stad in en jezelf trakteren op iets lekkers :)

8. p1982

p1982 Niet meer actief

kun je ze inderdaad niet ergens ophalen?

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik heb ze gewoon zelf opgehaald, binnen 5 min klaar.. Wel irritant dat je niemand gezien hebt..

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    irritant ja.. overigens nooit geweten dat ze die dingen ook thuis bezorgen.

Deel Deze Pagina