hallo dames!!! vandaag ben ik door mijn vent naar de prenatal meegenomen!! niet voor de uk dit keer maar voor mij.... kan al een tijdje geen gewone broeken meer aan (nu al...) draag nu al 3 weken sportbroeken....maar kreeg er een beetje genoeg van....en aangezien ik zaterdag jarig ben heeft hij mee meegenomen naar de prenatal en heb ik gewoon twee zwangerschapsbroeken en een heerlijk vest en topje gekregen!!! zo ontzettend lief en die broeken zijn een verademing!! het is misschien wat vroeg maar wel beter haha ik hou van mijn vent en mijn uk!!!!!!! enne met de uk gaat het goed hoor haha xxxxxxxx
Aaaah wat lief Ik had ook al met 9 weken zwangerschapsbroeken aan hoor omdat t int begin allemaal zo snel groeide haha ik liep toen echt voor schut met joggingsbroeken terwijl ik normaal altijd heel netjes gekleed ben... mijn moeder kon het toen niet meer aanzien en zei NU gaan we eerst ff naar de H&M en Miss Etam...
Wat een lieverd zeg!! Wat leuk dat hij er zelf op gekomen is om dat te doen met je!! Ik ging met week 12 of 13 in zwangerschapskleding. Niks zat meer lekker en op de een of andere manier te strak, oncomfortabel, niet lekker. En, whahah echt iets voor mij, dacht dat ukkie misschien wel klem zou komen te zitten als mijn broeken iets te strak zouden zitten xxx sassie
Dat is echt lief Ik kon tot een week geleden nog wel een eigen broek aan, (laag model van voren) maar heb er nu toch maar een stukje boord aan gezet. En heb nu sinds een week ook maar shirtjes gehaald bij missetam was geen gezicht meer
ik draag vanaf week 17 zwangerschaps broeken. heb er toen 1 gekocht. en heb afgelopen donderdag flink geshopt! meteen een nieuwe garderobe. broeken, shirtjes, legging en een blouse tuniekje gekocht. oja buikbanden is echt een aanrader kun je je gewone shirtjes nog dragen wel de band eronder en shirtje eroverheen je verlengt dan zo je shirtje! want echt zo'n zwarte of witte band om je buik is ook niet echt toppie hihi!
dames!!! dank voor jullie leuke en spontane reacties....dacht dat ik erg snel was met zwangerschapskleding maar dus niet haha..... tja mijn vent zorgt goed voor me....en aangezien ik niet het type ben dat alleen maar joggingbroeken aan wil en zaterdag dus jarig ben......en wat zit zo´n broek lekker haha!!! wie had dat gedacht ik op mijn (nog net) 24ste zwangerschapsbroeken aan....ikke niet haha!!!