moet het even kwijt

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door loel, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Hallo allemaal,
    Gisteren had ik een afspraak gemaakt met een gynaecoloog in het twee steden ziekenhuis in Tilburg.
    Gewoon om ons verhaal alvast te doen en met vragen over hoe we het aan moeten pakken in de toekomst.
    Als we aan de beurt zijn word gevraagd of we het goed vinden als we eerst een gesprek met de co-assistent hebben en daarna met de gynaecoloog zelf. Iedereen moet het leren, dus okee.
    Het meisje leek net 16 en daar zaten we dan. Ik mijn verhaal moeten vertellen, zodat zij het op kan schrijven. Ze had 2 zinnetjes geschreven!
    Ze zei ook eerlijk dat zij hier verder ons ook niet kon helpen en dat we op de gynaecoloog moesten wachten. Ik vond het zo`n zonde van onze tijd. Je voelt je niet echt serieus genomen en je moet je verhaal weer vertellen. Ik heb telefonisch doorgegeven hoe de situatie was. Maar goed.
    Moesten we heerlijk een half uur in dat kamertje zitten wachten. Eindelijk naar de gynaecoloog. Deze verteld dat hij eerst onze gegevens opvraagt en dat we over 6 weken een afspraak met zijn collega moeten maken, die er meer verstand van heeft :confused: . HELE DIEPE ZUCHT! :(
    Wat we daar dus eigenlijk te zoeken hadden is nog niet duidelijk.

Vandaag pas ik op mijn nichtje van 3. Straks lekker met een groep naar de Efteling. Dit is als afleiding, want op dit moment ligt mijn schoonzus in het ziekenhuis. Ze is al ingeleid, dus misschien als we straks thuiskomen, heeft mijn nichtje nog een leuke verrassing.
    Erg dubbel weer . Ben super blij, maar als alles goed was gegaan, was ik ook bijna uitgeteld :(

Zo helemaal uitgezeurd!

Het zonnetje schijnt en onze tijd komt vast nog wel :D

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dikke knuffel van mij *HUG*

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je zeurt niet, dus bij deze een dikke knuffel voor jou meid! En nu mag ik hopen dat die andere gyn jullie wle verder kan helpen (lompe boeren daar zeg).

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Mijn neefje Drik is geboren. Je leest het goed Drik en geen Dirk :-D.
    Moet eigenlijk zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb. Het is een schitterend mannetje. Tuurlijk gaat het wel even door je heen, dat had ik ook kunnen hebben, maar dat gevoel was snel weg. Hij is kern gezond en dat is het belangrijkste. Die gaan we dus heerlijk vertroetelen!

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd tante Loel met neefje Drik!

Probeer die lompe behandeling maar achter jullie te laten en hopelijk snel wel de juiste hulp voor jullie.
    Dikke knuffel!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je mooie neefje Drik!

Deel Deze Pagina