Moet het even kwijt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hallokes meisjes, zoals je ziet ben ik al ruime tijd overtijd! en nog niks te zien van een aankomende ongi! testen tot nu toe blijven negatief dus heb ik van mn huisarts primolut gekregen om mijn ongi op te wekken! max 10 dagen! heb ze nu 8 dagen genomen 2x daags maar heb onswijs veel last van die pillen, barstende koppijn en heel erg benauwd gevoel in de borst! heb ze dan maar aan de kant gelegd want dat was heel erg ambetant! dus ja niks te zien van mijn ongi :( heb gebeld naar de huisarts en ik krijg niks anders hij zegt dat ik het maar nog ff moet volhouden (al staat er in de bijsluiter dat je dan onmiddelijk moet stoppen) of dat ik maar moet afwachten! op 07/02, 08/02, 09/02, 11/02 heb ik klein beetje roosverlies gehad enkel bij het afvegen! ongi kon het niet geweest zijn hé en een innesteling zal het ook wel niet geweest zijn! wat zouden jullie doen? en weten jullie hoe het zou komen waarom ze maar niet doorkomen ook ondanks het nemen van de pillen? en wat zou dat roze dan kunnen geweest zijn?

liefs ikke

2. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Hoi lilliby

Jeetje zeg wat een rare arts moet ik zeggen!
    Heeft hij je wel eerst gecontroleerd voor hij je die pillen gaf?

Zo niet kan je misschien best zwanger zijn zijn er wel meerdere die pas laat testen, worden sommige zelf gewoon ongi dus alles kan!

Ik zou zeker niet door gaan met die pillen als je je er zo ellendig door voelt, je lichaam geeft aan dat het niet goed is dus stoppen met die zooi!

Vraag een bloedtest aan de huisarts voor je weer een pil gaat slikken.
    Dan weet je in ieder geval zeker dat je er niks verkeerd mee kan doen!

Heel veel sterkt en zal duimen voor je

Liefs Hope

3. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes hope, mercikes om zo vlug te antwoorden! :) pfff ja hij vind een bloedonderzoek niet noodzakelijk omdat mn testen negatief waren! moet zeggen dat ik een heel erg onregelmatige cyclus heb mijn langste tot nu toe was 38 maar nu zit ik er nog maar eens 17 dagen erboven pfff :( zou het kunnen zijn dat ik geen eisprong heb gehad deze maand dat mn ms daarom uitblijft?

liefs,

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik zou echt stoppen met die pillen en blijven zeuren om een test! Succes!

5. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    moet zeker nog einde van de week afwachten, voor hij dan es een bloedonderzoek wil doen! soms heb ik wel steken in de onderbuik waarvan je zou denken van zouden ze toch doorkomen? maar nee ze enkel dit witverlies das alles! echt om zot van te worden :)

zijn hier nog meisjes met dezelfde problemen?

liefs

6. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Ja inderdaad ik zou ook blijven zeuren de arts hoort er te zijn voor jou om je te helpen, mijn arts zal zeker een bloedtest laten doen voor hij ook maar een medicijn voor schrijft!
    Want je weer maar nooit zegt ie dan:p

Wanner heb je voor het laats getest dan?

Liefs Hope

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    vanmorgen heb ik t'laatst getest met die cassetjes van matcare! als ie roze is zou je denken dat er 2de streepje verschijnt, maar als ie trug wit is is het weg! gisteren heb ik ook getest met die matcare testen ultra en het was hetzelfde dus das negatief he!

liefs,

8. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    Nog iemand raad? :(

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik vind het zowieso raar dat jou arts je zomaar pillen gaat geven om ongie te worden. Je geeft zelf aan niet regelmatig te zijn dus wie weet heb je nog niet eens een eisprong gehad. Ik zit nu ook al op dag 37 en dat is bij mij ook nog niet voorgekomen. Doordat ik temp weet ik dat mijn ei heel laat is geweest dus tja, afwachten. Ik zou die pillen gewoon laten staan en 'gewoon' afwachten.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik vind het ook heel vreemd dat je zo maar die pillen krijgt.

Even een vraagje, in je album zie ik 3 testen staan. Zijn dat zwangerschapstesten? Zo ja, dan ben je toch zwanger? Die zijn positief!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja inderdaad, heb ook even gekeken en dat zijn inderdaad positieve testen.

12. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes meisjes! de eerste en de laatste test waren positieve testen van mn zoontje! de middelste was van verleden week! ik gebruikte de andere om te vergelijken! ik dacht ook eerst dat hij posi was! maar helaas waren de andere erna negatief en ook is hij ferm buiten afleestijd zo geworden, dus zijn ze al niet meer betrouwbaar he!

liefs,

Deel Deze Pagina