Ervaring met agnus castus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JLem, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JLem

JLem Lid

18 feb 2009
    20
    0
    0
    Hallo lieve mama's to be.

Ik heb laatst bloed laten afnemen omdat we al 7 maanden bezig zijn. Een normale check up of alles ok is. Nu bleek dat ik iets te veel mannelijke hormonen in mijn bloed had.
    De gyn heeft me daarom agnus castus tabletten voorgeschreven. Heeft iemand ervaring met deze tabletten of weet iemand er meer over?

Hoop echt dat dat de reden is van het uitblijven van onze droom!

Alvast bedankt voor jullie reacties

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik gebruik de agnus castus van het merk de Tuinen. De reden waarom ik ze gebruik is dat mijn cyclus erg onregelmatig was. Vanaf oktober ben ik begonnen met slikken en nu is mijn cyclus 24/25 dagen.
    Dus wat dat betreft werkt het bij mij. Of het werkt om makkelijker zwanger te worden, dat weet ik niet.

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Jlem!

Ik weet dat het ook in de Etos zwanger worden pillen zit..
    Hier is een club van onder de subforums.
    Er zijn goede ervaringen mee als ik dat allemaal lees.
    Suc6 meid!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zit ook in de FertilityBlend wat ik aan het proberen ben. (Zie: http://www.mamacorp.nl/index.php?page=s ... t&Itemid=1). Probeer al een jaar zwanger te worden en dan wil je natuurlijk wel van alles proberen! Hoop alleen niet dat mijn cyclus nu van slag is (had namelijk een regelmatige cyclus).

Ben benieuwd. Als het wel mijn cyclus door de war heeft geschopt, stop ik er natuurlijk onmiddellijk weer mee!

Het zit inderdaad ook in de Etos Zwanger Worden.

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    testen ze daar altijd standaard op bij een fertiliteitsonderzoek? had ik namelijk nog nooit gehoord?

6. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    En kan je die agnus castus overal krijgen ?
    zonder voorschrift ?

7. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Zoals ik al schreef koop ik het bij De Tuinen. van hun eigen merk. Zitten 60 capsules in en kost ongeveer € 9,00. Meestal als mijn voorraadje op is, dan is het in de aanbieding: 3 halen 2 betalen. Dat was het vorige week, dus misschien nu nog.

Deel Deze Pagina