hallokes, zoals je ziet ben ik al ruime tijd overtijd! en nog niks te zien van een aankomende ongi! testen tot nu toe blijven negatief dus heb ik van mn huisarts primolut gekregen om mijn ongi op te wekken! max 10 dagen! heb ze nu 8 dagen genomen 2x daags maar heb onswijs veel last van die pillen, barstende koppijn en heel erg benauwd gevoel in de borst! heb ze dan maar aan de kant gelegd want dat was heel erg ambetant! dus ja niks te zien van mijn ongi heb gebeld naar de huisarts en ik krijg niks anders hij zegt dat ik het maar nog ff moet volhouden (al staat er in de bijsluiter dat je dan onmiddelijk moet stoppen) of dat ik maar moet afwachten! op 07/02, 08/02, 09/02, 11/02 heb ik klein beetje roosverlies gehad enkel bij het afvegen! ongi kon het niet geweest zijn hé en een innesteling zal het ook wel niet geweest zijn! wat zouden jullie doen? en weten jullie hoe het zou komen waarom ze maar niet doorkomen ook ondanks het nemen van de pillen? en wat zou dat roze dan kunnen geweest zijn? liefs ikke
HOihoi, Hoe lang ben je al van de pil af? Het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus is zoals je gewend bent van voor de anticonceptie. Het roze kan toch een teken van het werken van de primolut zijn geweest. Indien je al meer dan een half jaar geen menses hebt gehad vraag dan of de huisarts je door wil verwijzen naar de gynaecoloog voor advies. Imke