Cyclus na miskraam bij 14 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Romy1979, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hallo,

23 januari is in het ziekenhuis de 'bevalling' van ons kindje opgewekt. Een dag eerder is gebleken dat ze was overleden. Ook ben ik 's avonds nog gecurreteerd omdat de placenta ed niet helemaal los wou komen.

Vorige week heb ik 2 dagen lang een ovulatiepijn gehad. Met helder slijmverlies en op dag 2 een flinke slijmklodder. Toen een dag of 3 niets en daarna weer een heel klein beetje helder slijm. Lijkt mij een eisprong, normaal gaat mijn eisprong namelijk ook zo. Alhoewel ik dan wel een dag of vijf voor de eisprong al slijmverlies begin te krijgen.
    Alleen normaal was het zo dat als ik een eisprong heb gehad ik direct daarna gevoelige borsten krijg. Nu heb ik die totaal niet.
    Is dit normaal?

Niet dat ik het zo erg vind, want tot twee weken na de zwangerschap bleef ik gevoelige borsten houden. Maar ik hoop dat het normaal is.

Groetjes,
    Romy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi romy,

Ook je lichaam is ontdaan van wat er allemaal is gebeurt daarom kan je cyclus een tijdje anders zijn dan dat je gewend bent. Je kan zeer onregelmatig menstrueren ook kan het een hele tijd uitblijven. Ook kan je veel minder of meer bloedverlies hebben of een langere of kortere periode. Ook de symptomen kunnen veranderen je moet nog een beetje utizwangeren en daardoor kan het ook allemaal anders aanvoelen.
    Het is normaal,maak je er geen zorgen over. Het heeft zijn tijd nodig.

Sterkte!

Imke

Deel Deze Pagina