Moet het even kwijt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liset25, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Lieve meiden,
    Ik moet even mn verhaal kwijt, aangezien nog bijna niemand van mijn zwangerschap weet! Ik zou het op dit moment van de daken kunnen schreeuwen namelijk!:D
    Afgelopen mei heb ik een MA gehad, na een curretage en veel verdriet na 3 maanden weer zwanger! Vanaf het moment van de positieve test durfde ik niet blij te zijn, naarmate de dag van de aankomende echo dichterbij kwam, hoe meer ik er van overtuigd was dat het helemaal mis zou zijn! ( ik heb mezelf de afgelopen weken echt helemaal gek gemaakt):(

Vandaag de dag dan eindelijk de eerste echo! Ik had veel gedronken ( want dat had ik namelijk gelezen dat je baarmoeder dan beter te zien zou zijn op de echo)....
    Ik lig daar heel charming in de beugels, toen de gyn zei; mmmm volgens mij moet je heel erg plassen, ik zie namelijk helemaal niets! Ik was er toen helemaal van overtuigd dat het weer mis zou zijn!!
    Na het plassen dan weer de echo...en ja!!! Een klein poppetje is zichtbaar met een heel mooi kloppend hartje!!!:)

Pffff wat een vreselijk opluchting! Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger! Ik besef me maar al te goed dat ik nog niet uit de gevarenzone ben, maar dit voelt al zo goed!! Phheew!

Moest dit even van me af schrijven, aangezien alleen mijn vriend nog van mijn zwangerschap op de hoogte is.
    Hoop dat ik nu eindelijk een beetje kan gaan genieten!

Liefs, Liset

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Van harte gefeliciteerd en probeer er toch van te genieten! Stress is niet goed voor je kleintje, al snap ik gezien je voorgeschiedenis dat dat niet altijd makkelijk is!!

Maar super toch!! Heb je het al wel iemand verteld? Of is het nog lekker jouw geheimpje?

3. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Gefeliciteerdddd:D wat fijn zeg!

4. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Hai heppiedepeppie!
    Het is nog echt mijn geheimpje! De vorige keer wist bij wijze van spreken de halve wereld het al en toen was het dus mis....
    Ik hoop echt dat ik het vol kan houden totdat ik de 12 weken voorbij ben....spannend!
    Jij moet niet meer zo lang zie ik! Suc6 met de laatste loodjes!

5. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik begon ook met een 8wk echo. Daar was ook een kloppend hartje te zien.
    Mijn echoscopiste en vk vertelde mij dat als je met 8 wk een kloppend hart zie, dat je in prenciepe gelijk sta als je 12 wk echo. Het gaat bij de 12 wk echo nml ook puur om het zien en/of horen van een kloppend hartje. Dus wachten tot 12 wk is eigenlijk niet meer nodig. JE MAG NU AL JUIGEN EN GENIETEN!!!!
    Gefeliciteerd:D wat geweldig.
    (en je weet zelf ook wel, nooit is er helemaal zekereheid. Er kan altijd wat gebeuren, maar dan nu niet meer perse voor de 12 wk. Dus ga van het beste uit en geniet. Daar hebben jullie met z'n 3en veel meer aan)

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Proficiat meid! Lekker gaan genieten nu! :)

xoxox

7. Blondjeb

Blondjeb Lid

7 jan 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

8. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je mooie echo :) Hoop dat je gauw echt kunt genieten!

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    gefeliciteerd met de mooie echo! Fijn hoor, weet zelf nog al te goed hoe opgelucht ik was, en na een MA kan ik me voorstellen dat de opluchting nog vele malen groter is!
    Geniet nog eventjes van jullie geheimpje :D

Deel Deze Pagina