1 vingertop ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ben nu 36+1 weken en gister vreselijke krampen gehad, de verloskundige kwam langs en kon net met 1 vinger naar binnen bij de baarmoedermond. De bevalling was nog niet echt begonnen.

Nu heb ik nog last van lichte krampen, ( 's avonds is het erger ) maar stimuleert elke kramp de ontsluiting?

Wie heeft ervaring en hoelang duurde het nog tot het echt werk?

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Als het echt aan blijft houden volgens mij wel, maar met 1 cm ontsluiting kun je geloof ik nog wel een week of 2 rondlopen..?

3. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hallo MamavanGilani,

Ik heb dit vanaf de 5de maand van mijn 2de zwangerschap gehad. Ik heb de de laatste 4 maanden dus met 2/3 cm ontsluiting gelopen. Dit kon geen kwaad volgens de VK, moest wel al vervroegd met verlof en het heel rustig aan gaan doen. Ik heb dus al die maanden ook op en af harde buiken gehad.

Het betekent dus niet dat elke kramp de ontlsuiting stimuleert en als de bevalling "echt" begint, merk je dat gauw genoeg :)

Succes met je laatste loodjes:D

4. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Sorry ik bedoel ch11 :(

Ben een beetje verstrooid tijdens deze zwangerschap:$

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha geeft niks hoor! 't hoort er allemaal bij.

Oké, we moesten in ieder geval weer bellen als de krampen terug kwamen wat ik echt weg moest puffen zeg maar.

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    kan het ook zo zijn, dat het overdag minder is dan 's avonds.. en het dan 's avonds ineens weer doorzet??

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bij de eerste heb ik vanaf 34 weken met 2cm ontsluiting gelopen tot 40 weken, toen ik het zh binnen ging had ik 5cm

Deel Deze Pagina