Moet het even kwijt..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nana86, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@sjak; We zijn ruim 2 jaar geleden begonnen met proberen zwanger te raken en toen met de insteek; we zien wel, als het wel gebeurd gebeurd het en anders niet.. Ik was 23 en toen ook al bezig met mijn studie en eigenlijk was het ook verstandiger om te wachten na mijn studie, maar we wilden zo graag een kindje.

Elke keer was er iets waardoor het verstandiger leek om de MMM nog even uit te stellen, bijv. onze bruiloft en de laatste keer was het mijn eindstage, ik zou al genoeg stress hebben en dit hoefde er dus niet bij. Het was wel een grote strijd tussen hart en hoofd hoor, want wat wilde ik graag er werk van maken..
    Mijn man heeft daar ook wel een grote stem in gehad, die vind eigenlijk nog steeds dat we nog maar net begonnen zijn en nog wel een hele tijd af kunnen wachten..

Ik hoop ook dat het gewoon uiteindelijk niet eens nodig blijkt te zijn!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik vind het knap dat jullie zo lang gewacht hebben om naar de huisarts te gaan.

maar ik snap hoe je je voelt, en dat je je wanhopig voelt, dat heb ik hier ook.. er schiet zelfs vaak door me heen, zou dit een of andere straf zijn dat wij geen kinderen krijgen... hoop dat t ooit komt..

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hmm nee geen ervaring mee, ken het eigenlijk ook niet..

@ katek,, ik begin binnenkort met icsi, maar ik snap die terugplaatsingen niet helemaal haha ik zie dat je de 2e icsi, maar de 1ste terugplaatsen zwanger bent geraakt.. had je bij de 1ste icsi geen bevruchte eicellen of?? als ik het vragen mag tenminste hoor! :)

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hoi Nana,

Ik las je topic en meteen ook je vraag over Bach bloesem. Ik heb een tijdje geleden Bach bloesem gekocht en heb het idee dat het helpt. Ik heb ze alle 38 doorgelezen (in 1e instantie voor mijn kat ;)) en gebruik er nu eentje waardoor ik naar mijn idee minder negatieve gedachten heb. Er waren er meer op mij van toepassing, maar omdat ik binnenkort naar een natuurgeneeskundige ga heb ik het bij 1 gelaten.
    Als ik jou was zou ik niet zomaar dat dure flesje 69 kopen, maar er dan eerder 1 voor jou laten maken. Of ze allemaal eens goed doorlezen en dan zelf gaan mengen.

Deel Deze Pagina