Heeft iemand hier ervaring met volume hair spray? Lees wel positieve verhalen op internet. Heb zelf dun haar gekregen aan de voorkant van haar door hormonen. Dit zie je wel duidelijk. Ik irriteer me eraan en schaam me soms ook. Dit zou toch een uitkomst zijn...
Ik heb wel een ander spul wat veel volume in je haar kan brengen misschien is het ook iets voor jou. Dust it van schwarzkopf. Gebruik niet te veel maar beetje voor beetje. Kijk maar eens op you tube!
Bedoel je haarlak of? Want haarlak verzwaard gigantisch, of het nou voor volume is ofniet. Volume haarlak is wel goed voor als je bijvoorbeeld je haar in de krul hebt gezet. Wat je het beste kunt doen om meer volume te krijgen is geen conditioner gebruiken, of minder vaak. Als je dit al niet gebruikt kun je ook een goed haarmaskertje aanschaffen, dat wil nog wel eens helpen.
Het is soort lak dat de kalere plekken maskeert. Er zitten kleine vezeltjes in die zich hechten aan het dunne haar. Lak zelf en vezels hebben de kleur van je haar, tenminste er zijn 6 kleuren. Dat dust it heb ik al alleen dan van lanza. Helpt niet waarvoor ik wil dat het helpt