Moet het even kwijt

Discussie in 'Pendelen' gestart door Kylie1986, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ben zeer dankbaar dat er dames op het forum zijn die willen pendelen! Heb er voor mijn eerste zwangerschap gebruik van gemaakt en ze klopten allemaal..
    Nu wil ik graag weer laten pendelen.
    Maar het is vrijwel onmogelijk om een aanvraag in te dienen!
    Ik zit nu eenmaal niet 24u per dag achter de laptop (en ik zit er best veel achter),..
    Nu mag je van 22.30 tot 23.00u aanvraag indienen?
    En geen abbo nemen op een topic?

Kan dit niet anders?

2. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Je kunt wel een abbo nemen hoor, alleen niet door een reactie te plaatsen. Boven jouw tekst staat Onderwerp tools - abboneren op dit onderwerp. Dan heb je dus een abbo zonder een reactie te plaatsen.

Succes ermee!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zal eens kijken, dat zou het een stuk makkelijker maken voor mij! Bedankt!

4. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Volgens mij wordt er sowieso op dit moment weinig gependeld. Hou het regelmatig in de gaten en heb ook 1 persoon een prive bericht gestuurd. Staat boven aan de lijst en er staat bij dat je haar een prive bericht kan sturen en ze pendelt als ze tijd heeft maar helaas weken later geen reactie. Ook hier op het pendelforum volgens mij al een paar weken geen actieve pemdelaanboden. Heel jammer. Misschien af ze er allemaal mee gestopt zijn?

5. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    :D Behalve chantallcindy en pendelvrouwtje dan. Maar dit heb ik al weken geleden gevraagd om te pendelen.

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Volgens mij wordt er idd vrijwel niet meer gependeld helaas.

7. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel pendelaars zitten in de MMM daardoor pendelen zij minder. Of ze zijn zwanger en dan is de pendel minder betrouwbaar ;) Ook hebben zij soms erg drukke gezinnen of doodzieke kindjes (vooral nu met die griep) en dan staat je hoofd er niet naar...

Ook stoppen er steeds meer en dit omdat helaas er nog steeds mensen zijn die gewoon dom weg gaan PB'en en nergens naar kijken... Mensen die zich aan melden alleen voor een pendel (en ze daarna nooit meer zien), daarom pendelen wij pas van 3 maanden en 100 berichtjes (ik heb een uitzondering bij mij kun je met 2 maanden EN 50 berichtjes terecht, dit omdat ik merkte dat sommige veel mee lezen en dan die 3 maanden wel haalde maar die 100 berichtjes niet, of dat ze 300 berichten hadden en dan maar 1,5 maand lid, vandaar heb ik alles met 1 eenheid verlaag ;)) Moet zeggen dat ik ook vrij weinig op mijn account ben omdat er gewoon niet gelezen word... En pendel ik, dan meld niemand zich aan...!!

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    nou pendelvrouwtje ik ga je topic opzoeken en me er op abboneren en zodra je weer een keer pendelt zal ik me zeker aan melden:)

Deel Deze Pagina