Moet het even kwijt!

Discussion in 'Zwangerschap' started by zustertje12345, Apr 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

Jul 12, 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ik moet het even aan iedereen meedelen maar ik ben zo trots op mijn vriend!

Het afgelopen jaar is voor hem echt een achtbaan geweest. De schrok van de zwangerschap, ineens verhuizen naar een groter, duurder en mooier huis tijdens het begin van de zwangerschap. En dat was niet makkelijk aangezien ik van mezelf al heel pietje precies ben maar met de hormonen nog veel meer. Maar hij is nooit boos geworden, hebben nergens ruzie om gehad waren het overal snel over eens. Als andere zeiden dat kun je beter zo en zo doen en ik wilde het percee niet dan kwam hij voor mij op en zei nee we doen het zoals (ik) het zeg. ( al zei hij dan snel zacht erachter aan, als ze gewend enzo is ziet ze wel dat het anders beter is). Vrij snel na de verhuizing kwam ik in het ziekenhuis voor meer dan 2 weken ivm uitdroging door het spugen en moest hij ineens een huishouden runnen en alle zorg voor de hond alleen dragen want die hadden we ook pas enkele weken. Tussendoor moest hij werken en wilde het liefst ook nog elke dag bij op bezoek. Maar zonder ook maar 1 keer te jammeren of te mopperen heeft hij het mooi geregeld. Zorgde voor oppas voor de hond en onze ouders zorgde op hun manier weer voor hem!

Toen ik thuis kwam kon ik nog weken niks en zorgde hij dat ik niks tekort kwam en niets teveel deed. Ook al was hij nog zo moe, hij gooide mijn emmertje spuug leeg en dat terwijl die alleen al bij het idee over zijn nek gaat.

Vanaf dag 1 heb ik heel veel last gehad van hormoon schommelingen. Maar hij weet er zo goed mee om te gaan, hoe boos ik ook tegen hem doe hij blijft rustig, probeert mij te steunen of laat me juist met rust waar een ander allang uit zijn slof was geschoten. Hij voelt me zo goed aan en weet precies hoe en wat. Ook masseert hij mij bijna elke dag zonder morren. Hij wil het beste voor mij ook al ben ik lang niet altijd zo lief tegen hem! Als hij moe is of ergens last heeft zegt hij dat niet en kom ik daar dagen later achter.. Zo lief!

Ook is hij in de afgelopen maanden zijn oma en opa verloren en hebben een aantal vrienden hem laten zakken. Toch is hij dapper en gaat door. Hij kan niet wachten op zijn zoon.

Echt ik kan mijn geen betere man wensen en ben zoo vreselijk verliefd nog op hem. Onze zoon krijgt de meest fantastische vader die hij zich maar kan wensen!

Nu ga ik de kamer maar eens versieren en een biertje voor hem klaar zetten want hij heeft avonddienst gehad en zal zo wel thuis komen!

En natuurlijk hoop ik dat jullie net zo'n fantastische man hebben haha;)

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Wat fijn dat hij zo goed voor je zorgt!

3. pricilla

pricilla Actief lid

Nov 21, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt echt als een super lieve man! Daar moet je trots op zijn

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Wees er zuinig op, trots op, en geniet ervan!!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    aaaahhhh wat een lieverd. Dan is inderdaad dat biertje wel het minste dat je kunt doen, toch. Heerlijk, zo'n mannen (ja gelukkig heb ik er ook zo een)

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ah nu mis ik de "vind ik leuk " knop.

7. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    aww wat een lieverd! Mag je inderdaad trots op zijn :D

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

Oct 11, 2012
    719
    0
    0
    I hear yah Zus, ik heb er hier precies zo eentje rondlopen! Geniet er lekker van meis en zet deze prachtige lofzang/hommage aan hem eens in een docje, print hem uit en hang hem op de koelkast zodat hij kan lezen hoe ontzettend trots en blij je op/met hem bent en hoe ontzettend dankbaar je bent dat hij de papa van jullie moppie is.

LIEFDE!! :)

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Liefde is......

Wat een fantastische man!
    Heb hier ook een kanjer rondlopen hoor!

10. Ballie

Ballie Niet meer actief

Wauw, ik ben altijd verbaasd dat zulke mannen echt bestaan. Daar mag je inderdaad heel zuinig op zijn en wat ongelooflijk lief van hem!

11. mama40

mama40 Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,583
    5
    38
    Wat fijn dat je zo'n man getroffen hebt!
    Ik dacht jaren dat ze niet bestonden maar ik heb er ook zo een!!!!

12. Starling

Starling Actief lid

Jul 12, 2012
    253
    0
    0
    Super fijn zo'n man.. Ik ben ook gezegend met zo'n lieverd
    Schijnt toch vrij zeldzaam te zijn als ik zo om me heen luister.
    Geniet er van, en vergeet hem niet af en toe te vertellen hoe enorm je hem waardeert.

13. Yunami

Yunami Bekend lid

Aug 25, 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Wat een engel die man van jou en wat lief dat je zo over hem schrijft! Maar denk dat je dit ook vast tegen hem gezegd hebt ;).

Geniet van je kerel, en straks van je 2e prinsje erbij ;)

14. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

Jul 12, 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Haha ik bof zeker maar!:) en ja zeg het hem geregeld!:)

Gelukkig zijn er zo te lezen meer van dit soort mannen! Fijn!:)

15. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38

'Vind ik leuk' ja wat een super vent zeg jullie gaan er echt samen voor.
    Jij kan er zelf ook niks aan doen en met zo'n man kan je het zelf ook goed volhouden.
    Ik mag ook niet klagen hoor ben ook ontzettend gelukkig met die van mij!

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heerlijk meid, geniet ervan! En straks helemaal als gezinnetje!

17. Bellabelly

Aug 18, 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Ja hoor.. daar gaan we weer, met die waterlanders!
    Pfff... wat een prachtig verhaal. Liefde is mooi, voel je gezegend en knuffel die man extra hard!

Share This Page