Hoe snel oude kleding aan? Ik wil weer lekker shoppen!!! :D

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zonzon, Apr 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Aah ik zie iedereen lopen in die leuke nieuwe zomermode, en mijn handen jeuken!!! Ik wil oooook :D Nou ben ik zwanger zijn nog niet zat hoor, maar gewoon lekker de winkel inlopen en die pastelkleurige blousejes en broeken gewoon aankunnen en kopen lijkt me ook heerlijk!!!!!!!

Zo dat is er uit.:D

Wanneer hadden jullie je oude kleding weer gewoon aan?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Mijn oude maat na een jaar pas. Gewone kleding na 4 maanden toch maar wat groter moeten kopen...

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hier ook na een jaar

4. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Na 4 weken eigenlijk weer... Na 2 maanden was ik weer op het zelfde gewicht! Hopen dat ik dit keer weer zo"n gelukig heb hihi..

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik heb het ook hoor kan niet wachten tot ik weer in mijn normale broeken pas en strakke shirtjes.
    Geen idee hoelang het duurt, denk dat het bij iedereen verschillend is.
    Het zal ook bij de ene meer moeite kosten dan bij de ander.
    Mijn vriendin is 2 weken geleden bevallen en is van de 15 kilo die ze aangekomen is al 13 kilo kwijt en past alweer wat van haar oude kleding.
    Denk dat het bij mij ook niet lang duurt omdat ik echt alleen ben aangekomen omdat er een kind in zit (heb ook alleen een dikke buik, verder zie je nergens dat ik zwanger ben).

6. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Ja ik zit nu op 8 kilo, maar het lijkt me heerlijk weer gewone kleding te dragen, ook al is dat in het begin een maatje meer dan normaal. Nog beter excuus om te shoppen ;)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier na een jaar weer helemaal op gewicht (nou ja, 11 maanden)
    'gewone' kleding had ik heel snel weer aan hoor, was de positiekleding helemaal zat!

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Soms heeft het niks met je gewicht te maken, maar met je postuur. Je postuur kan na een zwangerschap veranderen: dikkere buik, bredere heupen. Dus het is niet te zeggen dat je meteen weer in je oude kleding en maat past, ook niet als je wel weer op je oude gewicht zit. Het is dus afwachten.

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Klopt!! Mijn heupen en buik zijn een stuk breder geworden.
    Heb al me oude kleding weg moeten doen en ben 1 à 2 maten groter geworden ;)

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    3,916
    2,293
    113
    Ik kon na ongeveer een maand mijn eigen kleding al weer aan. 4 maanden na mijn bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap. Ik zit alleen met het probleem dat mijn postuur inderdaad flink veranderd is. Ben niet breder gewordend ben juist mijn rondingen een beetje kwijt :(. Heb geen kleinere maat, maar mijn broeken zitten wel losser om mijn middel, kont en dijen. Mijn vriend is echt een billenman, dus die baalt wel. Kreeg al allemaal gebakjes, koek, chocola en ander lekkers voorgeschoteld, hopend dat het er op mijn billen en dijen weer aan kwam te zitten ;).

11. Bertha

Bertha Bekend lid

Oct 13, 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Na 2 weken, maar dat gaat 'm na deze zwangerschap niet worden aangezien zelfs mijn onderbroeken al te klein zijn!

12. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    hier iemand die naar een week de gewone kleding weer aan kon,
    eigenlijk de dag erna al , maar dat zat niet lekker ivm dikke onderbroeken met kraamverband en hechtingen.
    en neem aan van mij dan zit je strakke jeans niet echt lekker hahahahaha

denk dat ik de toen de gehele zwangerschap maar zon 8kg ben aankomen. en was volgens mij zowaar lichter na de bevalling als voor de zwangerschap.
    kreeg net zoals yesara ook allemaal lekkers voor geschoteld ahaha

13. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Ooo jeej, mijn heupen zijn echt breder geworden! Dus dat blijft waarschijnlijk zo? Nou dan mag ik wel voor nieuwe broeken gaan kijken :D
    Ben benieuwd hoe snel ik weer op gewicht ben, ben inderdaad de positiekleding ook al beu, en vind het onzin om voor die laatste 7 weken nog even nieuwe spullen te kopen, dus nog even volhouden :D

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik ben na 1-2 maanden weer gewone kleding gaan dragen, maar heb wel broeken 1 maat groter gekocht. Uiteindelijk ben ik toch weer teruggekomen op mijn oude gewicht en mijn oude maat. Die broeken die ik toen gekocht heb, pas ik nu weer het langste! :)
    Shoppen kun je dus al snel, maar mogelijk 1 maatje groter als je dat niet erg vindt.

15. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ik was 25kg aangekomen. Het afvallen staat nu een weekje stil, maar ik ik weeg nu nog 3,5kg meer dan mijn startgewicht. Ik heb deze week weer geshopt en zit een maat boven mijn oude maat. Ik vind het hangende vel vooral lastig. Bij een strakkere broek hangt mijn buik over de rand. Daarbij zijn mijn borsten en billen gaan hangen dus echt mooi is het niet.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik kon met 6/7 maanden al mijn oude kleren weer aan (bredere heupen hier tot die tijd.) maar heb paar weken na de bevalling wel paar dingen nieuw gekocht, niet te duur maar wel gewoon ff wat anders als mijn positie mode. Want die was ook echt te groot toen.. Shirts kon ik wel al snel weer aan in mijn oude maat,alleen broeken niet..
    Maar na 7 maanden weer evengoed hetzelfde figuur als ervoor, alleen als ik zit zie je dat mijn buik wat slapper is.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Uhm na 3 dagen alweer, ja echt durf het ook bijn nergens te zeggen :) paste allemaal weer precies, en was zelfs nog een kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Enne wat ik gedaan heb.....eigenlijk helemaal niks....

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik kon na een klein maandje (schat ik) weer mn eigen kleding aan.
    Het duurde nog wel tot zo'n 9 maanden na de bevalling dat ik weer op mn oude gewicht was. Uiteindelijk nog 3 kg lichter dan voor mn zwangerschap, dus helemaal blij:)
    Nu, inmiddels 24 weken zwanger, is dat uiteraard niet meer het geval...;)

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

Aug 5, 2012
    727
    0
    16
    Nou het klinkt best hoopvol allemaal! En 3 dagen! Woowww!! Haha ik denk niet dat dat bij mij gaat gebeuren, maar als ik alles zo lees kan ik wel binnen 3 maanden weer lekker gaan shoppen (al is dat waarschijnlijk een maat groter maar dat maakt niet uit) Vrolijke zomerkleurtjes, here i come :D

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    na mn keizersnede was ik meteen op gewicht en na een week of 3 zelfs 5 kilo lichter als voordat ik zwanger was.... maar mn broeken pas nee hoor. kreeg ze niet dicht bij mn buik. dat heeft zeker een maand of 4 geduurd. tegenwoordig koop ik wat hogere broeken zodat mn buik in model blijft :)

Share This Page