Moet het even kwijt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selina26, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sterkte Selina

2. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi Selina,
    Wat vervelend. Ook ik weet wat het is. Ik heb in september een mk gehad.. Meid verwerk het goed samen met je vriend. In het begin had ik het erg moeilijk. We zijn er nu gelukkig doorheen. Hoop voor jou dat je het ook een plekje kunt geven veel succes....

3. Bri

Bri Niet meer actief

Je hebt alle recht om heeeeeel verdrietig te zijn hoor. En natuurlijk is het naar om je vriend te zien huilen, maar misschien kunnen jullie wel een klein beetje troost bij elkaar vinden. Al dat verdriet is er omdat het iets heel moois is, dat jullie samen heel graag willen.
    Veel sterkte en ik hoop dat het een andere keer wel voor jullie is weggelegd... hou moed!

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    O meid wat een rotnieuws. Ik weet precies hoe je je voelt.
    Het enige wat je kunt doen is het verdriet over je heen laten komen, niet bang ervoor zijn en op een gegeven moment kan je weer naar de toekomst kijken, maar nu is het daar nog te vroeg voor.

Verwerk het in je eigen tempo samen met je vriend.

Heel veel sterkte en liefs van Treintje

5. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties...

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Lieve Selina,

Wat ontzettend jammer.
    Neem even de tijd om dit te verwerken meis.
    En om t vertrouwen in je lichaam terug te vinden.
    Houd in gedachten dat ondanks dat jij dit kindje heel graag wilde er vast iets niet goed was met t kleintje en dat het hierom dus niet door ging.
    Bedenk ook dat de kans dat het goed gaat in het begin 50/50 % is en we dankzij de moderne wetenschap erg snel weten dat we zwanger zijn (in tegenstelling tot de vermoedens die na n maand pas over gingen in zekerheid in vroeger tijden) zodat we t al eerder weten dan dat de natuur besloten heeft of t wel kan zijn.
    En laat je niks wijs maken wat betreft de duur en dat t zo kort was dat je geen verdriet zou mogen hebben. Dat mag ZEKER wel. Want iets wat je ziels graag wilt komt nu nog even niet.
    Heb geduld, jou tijd komt ook nog wel.
    Eigenlijk moet je de eerste tijd van een zwangerschap zien als de kans dat je een kindje hebt over 9 maanden. En t klussen als de kans dat je die kans krijgt.
    Ik heb iets meer als n jaar geleden een miskraam gehad. Maar had daarvoor al 2 zoontjes van mn ex gehad dus dat maakt het dan toch anders denk ik.
    Sterkte meid. Je komt er wel.
    Even pas op de plaats en dan vol goede moed verder.

Deel Deze Pagina