ff vraagje ! Weet iemand wat je aan hele dikke vocht voeten behalve omhoog met de benen dat doe ik al!wat je nog meer eraan kunt doen? zijn heel dik kan ze bijna niet buigen en mijn tenen ook niet meer echt naar beneden?dus ja echte klompen misschien iemand tips? alvast bedankt liefs Joma
ja dat doe ik al!maar thanx doet ook pijn als je er aan zit! dus ja masseren is ook niet echt een optie!
als je de zoekfunctie gebruikt kom je nog veel meer topics over vochtvasthouden tegen met diverse tips. Zo ben ik ook aan mijn info gekomen..
@ joma ik heb hier ook z'n last van het doet soms echt pijn. maar tips nee die heb ik niet. het enige wat je kunt doen is hooghouden en vocht afdrijvende thee (aanrader van vk)
Ze zeggen veel drinken, zodat je veel plast.. En Bleekselderij eten, weet niet of het een fabel is ? Succes, heb er ook regelmatig last van, ook erg in mijn vingers :S:S -xxx-
ja wat is veel drinken! ik drink zelf zoeizo al meer dan 3 liter water (met beetje siroop) en dan nog mijn melk ,thee ect. dus moet denk toch wel voldoende zijn?
ik had er ook erg last van ik beviel midden in de zomer en liep op het laatst gewoon de hele dag met sokken aan up 's ochtends gelijk aan als ze nog niet zo heel dik zijn. ik had het idee dat dat het zwellen een beetje tegenhield...
Maakt volgens mij niet uit. Ik drink zeker 3 mega grote koppen per dag. Ik heb die van zonnatura gewoon uit de supermarkt. Ik vind 'm lekker. Vóórdat ik zwanger werd dronk ik het om blaasontsteking te voorkomen. Ohja, er mag volgens mij geen suiker in.