landal green parks vraagjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieniej, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Wij gaan volgende week een paar dagen naar landal green parks met ons mannetje van 23 weken. Ik heb een paar vraagjes aan jullie:

-hoe doen jullie dat met zwemmen en de kinderwagen? Waar laat je de wagen staan en staat ie daar dan veilig? t huisje van ons is nogal ver van t zwembad dus t hele eind dragen wordt m helaas niet..
    -is er in t huisje een campingbedje aanwezig en in wat voor staat?
    -verder nog tips of dingen waar ik op moet letten?

Ik hoor t graag want eigenlijk maak ik me toch wel een beetje druk over zo'n eerste "vakantie"hahaha :(

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hadden een kabelslot bij voor de wagen, om hem vast te zetten bij het zwembad. (net zo 1 als voor je fiets met cijferslotje). Bij ons in het huisje stond een goed ledikantje. Wel zelf beddengoed meenemen.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wij zijn naar gelderland geweest ( park van landal ) en die hadden ook zo'n speciaal kabelslot waar je je buggy, kinderwagen aan vast kon maken.. Er is niet in elk huisje een campingbedje aanwezig, vaak moet je dit van te voren bij bij de boeking melden... soms krijg je een pakket, kinderstoel, campingbedje... Let goed op of er wel of geen linnengoed bij zit ...

Mocht je nog andere vragen hebben ik heb jaren op een reisbureau gewerkt dus stuur maar pbtje... no problemo :D ... ben trouwens vanwege mij zwangerschap niet meer werkzaam op het reisbureau...mijn baas wou geen zwangere meiden .. maar goed dat is iets totaals anders ;)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    In ons huisje was wel een bedje aanwezig (landal Drenthe), al hadden we daar niet om gevraagd. Ook een box en een kinderstoel. Het bedje zag er ranzig uit en het net/gaas was ook gescheurd in de hoeken. We waren dus erg blij dat we onze eigen campingbedje mee hadden genomen. Ik heb haar niet mee zwemmen genomen, omdat ze wat verkouden was, dus heb verder niet goed gelet op hoe ze dat hebben gedaan.
    Oh ja, zwemluiers zijn verplicht. Maar als je zelf nooit zwemt, kun je daar ook eentje halen i.p.v. een heel pak.

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Idd. campingbedje is aanwezig, al heb ik zelf ons eigen bedje gebruikt. Heb ook haar eigen matrasje meegenomen, vindt dat zelf toch wat prettiger liggen als ze er de hele nacht op liggen.
    Bij het zwmbad kun je de kinderwagen vastzetten met een slot die je kan huren.
    Verder hoop ik dat je een hele fijne vakantie hebt. Ben je iets vergeten dan heb je het zo gekocht!

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Toen we met Sophie gingen was zij 2 maanden en sliep ze in de bak van de kinderwagen ( bugaboo,die had een goed matrasje daarvoor zeiden ze..) en ze sliep er echt super goed in!
    En eventueel een slot voor de kinderwagen meenemen,je kon er daar ook 1 kopen voor 3,50 ( Landal t'loo )

Veel plezier!

7. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    In het zwembad zijn zwembandjes of een zwemring ook verplicht. Wij hebben voor Sven zo'n zwemring waar hij lekker in ligt/zit.

Wij hadden ook ons eigen campingbedje bij ons met zo'n opklapmatrasje. De bedjes en de box zagen er idd nogal smerig uit. In de box zat ook bij ons een scheur in het gaas.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Camping bedjes zijn niet overal standaard al in het huisje, je moet goed lezen of het er bij zit of niet !

9. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Thanx voor de tips ik hoop dat er nog meer komen haha!
    Over dat campingbedje gesproken......mijn neef is vorige week naar landal geweest en die zat me gister dus doodleuk te vertellen dat hij zn hond in t campingbedje heeft laten slapen...
    Ik heb dus net ff zelf een bedje gekocht dat snap je zeker wel!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gadverdamme... dat is echt een smerig idee. Wij zijn ook pas in Landal geweest en hebben het bedje van hun gebruikt.

Zorg wel dat je ook zelf linnengoed ervoor meeneemt, want ook al bestel je beddengoed erbij, het campingbedje wordt dus niet opgemaakt.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik zou ook Jasmijn in een eigen bedje leggen. Wij waren naar Center Parcs geweest en daar hebben ze alles standaard in huis, zoals een box. Maar die zag er ook niet heel fris uit. We hadden een eigen boxklees meegenomen gelukkig. Verder heeft Jasmijn ook prima in de kinderwagen geslapen, maar in het voorjaar dan neem ik het campingbedje mee! Fijne vakantie en geniet ervan. Zwemmen is echt helemaal geweldig!

12. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik vond het maar koud in de kleedruimtes, zeker voor een klein kind. Hou daar dus rekening mee. Ook het zwemwater is niet heel warm. Waar ik thuis altijd ga babyzwemmen is het water warm. Bij Landal alleen in het kinderbadje. Mijn ukkie vond het dus niks aan in dat zwembad (Landal Coldenhove)

13. Niet meer actief

Wij zijn pas geleden ook naar Landal geweest (maand geleden), Heihaas op de Veluwe. We hadden bij de boeking aangegeven dat Ruben mee was. Campingbedje (een fatsoenlijke en schone) was aanwezig in het huisje, kinderbedlinnen hebben we gehuurd. Wat we ook gehuurd hebben en wat misschien een tip is, je kunt bij Landal een (houten) box huren (€4,95 voor een weekend, weet de week en midweekprijzen niet). Je moet dan alleen zelf een boxkleed meenemen. Alleen was de box niet verhoogd. Samen met de technische dienst hebben we naar een oplossing gezocht en we zijn eruit gekomen. Gewoon 4 van die bedophogers eronder, onder de losse bodem dan hè (die ook onder je bed moesten tijdens de laatste weken van de zwangerschap). Zo ligt hij niet op de grond en spaar je je rug ;) . We hadden geen ruimte meer voor ons eigen campingbedje mee te nemen. We hadden ook nog onze labrador bij, en natuurlijk de kinderwagen. En we hebben geen supergrote auto. We hebben de maxicosi als wipstoel gebruikt. Als je de beugel helemaal naar achter doet raakt hij de grond en zo kan hij niet wiebelen (had ik ooit eens gezien bij Gooische Vrouwen, dat ze dat zo deden daar).

We hebben ook gezwommen. We hebben de wagen niet vastgezet maar voor het raam gezet. Zo konden we tijdens het zwemmen de wagen in de gaten houden. We hadden wel Ruben een zwemluier aangedaan maar geen zwembandjes oid. Hebben ze niets van gezegd. Het pierebadje vond Ruben geweldig. Wat we deden met aan en uitkleden was eerst de ene zijn eigen omkleden, daar Ruben aan gegeven zodat die Ruben kon omkleden en ondertussen de andere zichzelf ook. Op het eind ook. In het zwembadgedeelte zelf was een inklapbaar verschoontafeltje (net zoeen als bij de McDonalds). Daar heeft Marc Ruben eerst omgekleed en ondertussen ik mezelf ook. Toen heb ik Ruben aangenomen en heeft Marc zijn eigen omgekleed.

Verder hadden we de boxmobiel meegenomen, zodat hij een vertrouwd geluidje heeft.

Ik hoop dat ik nog op tijd ben, anders veel plezier op vakantie!

Liefs, Tanya

14. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Goeie tips allemaal! Hier heb ik zeker wat aan!
    We gaan morgen weg, hoop dat alles in de auto past hihi en dat ik niks vergeet mee te nemen..we hebben een redelijk grote auto alleen met een gastank erin dus die neemt veel ruimte in beslag. Verder heb ik er veel zin in maar maak me toch wel zorgen of t allemaal goed gaat, is toch wel spannend voor t eerst van huis met de kleine. Mijn vriend is er gelukkig heel nuchter in, die maakt zich nooit ergens zorgen om hahaha!

15. Niet meer actief

Lieve Lieniej,

Heel veel plezier op vakantie! Je zorgen zijn denk ik heel normaal hoor (had ik ook), maar het komt vast wel goed. En je zult alles wel bijhebben denk ik, omdát je je zoveel zorgen maakt ;), dan loop je alles 10x in je hoofd na wat je allemaal bij moet hebben hihihi. En als je iets vergeten bent, je kan het vast wel ergens kopen.

VEEL PLEZIER!

Liefs, Tanya

16. Niet meer actief

En? Hoe was het gegaan?

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina