Jeetje Britt, wat een verdrietige gebeurtenis. Nog zo jong en net moeder... Heel veel sterkte voor jou en haar familie, met het verwerken van het verlies van je lieve vriendin. Olga
Heel veel sterkte Britt ... wat kan het soms ontzettend oneerlijk zijn. Ook heel veel sterkte gewenst voor haar dochtertje en familie. Liefs Toys
..... Ik sla even helemaal dicht... Waarom is het leven toch zo oneerlijk voor sommige mensen. Wat erg voor haar man en dochtertje en natuurlijk familie en vrienden. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit grote verlies!
o Britt wat verschrikkelijk hey..ik krijg helemaal kippevel..en nog zo jong en pas een kindje, wat moet dit vreselijk zijn, lieverd, heel veel sterkte deze dagen, ook haar familie en vrienden wens ik veel sterkte toe liefs, Marit
Jeetje Britt, wat vreselijk! Ik ben er stil van, weet niet wat ik kan zeggen... Ach dat kleine meisje ook... Heel veel sterkte, ook voor familie en naasten.
Ik lees het nu pas maar wil zeggen dat ik met jullie meeleef! Dit is vreselijk, ik heb er geen woorden voor. Liefs Elmo
Jeetje meid wat verschrikkelijk! Ik wens jou en verdere familie en vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Liefs Claudia
Wat vreselijk...en zo oneerlijk...heb tranen in mn ogen.. Heel veel sterkte gewenst om dit verlies te dragen.. Knuffel
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Kan het nog steeds niet geloven. We hebben vanavond met de vriendengroep afgesproken om gezamelijk een mooi rouwboeket uit te zoeken, maar voornamelijk om te praten over onze mooie tijd met haar. 16 december zouden zij en haar vriend 12 jaar samen zijn. Ze kennen elkaar al vanaf de middelbare school. Eeste liefde!. Mijn vriend kent haar ook al 13 jaar en verteld mij dan ook steeds leuke dingen van vroeger. Ik ken haar nu 3 jaar. Ze heeft me echt met open armen ontvangen in de groep. Zal haar echt gaan missen. Liefs Britt
Jeetje Britt, wat een verhaal! Gecondoleerd met het grote verlies, voor jullie als vrienden maar zeker ook voor haar man en haar dochtertje! Als ik het lees trekt er kippenvel over mijn hele lijf, dit is toch t ergste wat je kan overkomen? Heel veel sterkte, en misschien ben ik wat voorbarig, maar mag ik voor in de toekomst jou en je vrienden een ideetje meegeven? Maak een herinneringenboek voor haar dochtertje, zet daar alles over haar mama in, dit is goed voor jullie verwerking maar ook een kostbaar bezit voor haar dochtertje. Liefs Sarina