Hierbij wil ik jou en je partner condoleren met het verlies van je dierbare vriendin. Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe. Liefs Mirre
Wat een ellende... wat oneerlijk is het leven soms Ik wens jullie en alle familie en vrienden van je vriendin heel veel sterkte de komende periode! Groetjes, Wendy
Sientje, Een van de andere vriendinnen had ook dit idee. De komende tijd moeten we dan ook als ons iets te binnen schiet het direct gaan opschrijven voor de kleine. Gelukkig heeft haar vriend enorm veel foto's en filmpjes van haar. Ook waarop je haar hoort praten. Ze zal door ons allen haar moeder toch een beetje kunnen leren kennen. Liefs Britt
Kon het niet geloven, soms zit het leven cru in elkaar! Ik vind het vreselijk voor jouw en alle dierbaren die jouw lieve vriendin achterlaat. Kan alleen maar zeggen, heel veel sterkte!
Hee meis, Het zit je ook niet mee allemaal he. Heel veel sterkte! Soms is het leven heel oneerlijk. Liefs Mo
Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve vriendin. Vreselijk. Ik wens jullie en haar familie heel erg veel kracht en sterkte toe. Liefs, mussie