halloo mede mama's ik heb een schat van een dochter van anderhalf maar sinds de laatste week is ze zooo vermoeiend zaterdag ben ik terug gekomen na een week ziekenhuis (opgenomen wegens vroegtijdige weeen) dochterlief is helemaal van slag ! hangt continu aan me moet overal mee naar toe en als ik zeg dat mama even op de bank blijft zitten is het krijssenn!! ze krijst overal om ! ze is echt heel lief hoor vanochtend heeft ze lekker bij me gelegen maar ik kan er ook zo moe van worden en heb advies gekregen om het rustig aan te doen (HOE!) vraag ik me dan af ik snap dat het voor me meissje allemaal erg verwarrend is geweest dat mama niet thuis was en ik begrijp het wel maar het is ook erg vermoeiend dat ze zo van slag is , op het kdv was het hun ook al opgevallen, ze zeiden gister dat ze continu wil kroelen begrijpelijk ze snapt er ook allemaal niks meer van mama die een week niet thuis was en dat erbij ze is ook erg aan het peuterpuberen, en ja papa ligt de hele dag op bed want die heeft nachtdienst maarja als hij wakker wordt moet hij al weer naar zijn werk toe ! ben blij dat we maandag lekker een midweekje weg gaan want ben helemaal op ! sorry meiden moest het even van me afschrijven en waar kan het niet beter dan hier
Ik kan me de reactie van je dochter idd wel voorstellen tis ook wel heel wat voor de kleine meid... Een vriendin was ook zwanger van de 2e en haar oudste zoon reageerde ook zo op het laatst zij vond dit ook erg vermoeiend. Haar moeder haalde de oudste wel eens op zodat zij even rust had of de vader ging even fietsen o.i.d. met de oudste. Het is ook heel wat voor die kleinen... Sterkte in elk geval!
ik snap het ook wel van der, en volgende week gaan we er lekker tussen uit met heel mijn schoonfamilie dus wordt ze weer lekker vermaakt met al de tantes die gek op der zijn
ga lekker genieten volgende week! Hoop dat je dochter snel weer beter in haar vel zit. is niet niks haar mama missen. en voor jou ook zwaar. Is het gevaar nu weg dat je vroegtijdig gaat bevallen?
mmmmmm ze zeggen van huisdieren altijd dat die heel aanhankelijk worden als de baby zich meldt. Zou dat in dit geval voor jou dochter ook gelden???
hopelijk wel maar me baarmoeder blijft gevoelig vandaag niks gedaan behalve me dochter verzorgen en heb net toch wel weer 3 pijnlijke harde buiken achter elkaar dus of het wat zegt weet ik niet als ik zowiezo maar de 32 weken voorbij ben ! en het liefst de 34 dus blijf het rustig aan doen ik hoop dat me meissje weer snel weer de oude is en als het blijft rommelen bij mij dan gaan ze het halen met 37 of 38 weken omdat ik niet ziekenhuis in en uit wil zeker niet voor me dochter