Moet het even van me afschrijven :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaleonie, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hé bah krijg er helemaal kippenvel van. :(

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ahw wat een sneu werk he:(.. ik hoop dat hij er goed vanaf komt!

3. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Wou toch nog ff melden dat ik de hond van de week weer buiten heb zien liggen! Hij heeft nog wel een kap op zodat hij niet aan de wonden komt, ben helemaal opgelucht!

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    heyyyy, ik lees net het topic en zie nu je reactie er achteraan, wat fijn voor die mensen zeg, en ook voor jou natuurlijk want dit is toch het beste wat er kan gebeuren.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh wat een goed nieuws! Hopelijk komt hij er snel weer helemaal bovenop!
    Bij ons in de buurt woonde zo'n mens wat haar hond altijd los liet lopen en dat beest rende altijd zo'n 30 meter voor haar uit. Totaal niet onder controle, maar zo'n 'vrijheid, blijheid'-opvoeding, wat duidelijk niet werkte bij die hond. Op een dag kwam hij de steeg uitgerend en ik zag ook dat hij aangereden werd, gillen dat beest. Daarna heeft hij een tijd rondgelopen met zijn poot in het verband, het was er af en wat denk je, ze liet hem weer gewoon op straat los loslopen...Snap dat niet hè, sommige mensen leren echt niet van hun fouten :x.

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Gelukkig is het goed gekomen.

Ik heb ook een hondje overreden zien worden die het niet overleefd had..en die trut in de auto reed nog door ook alsof er niks gebeurd was!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh gelukkig dat ie het overleefd heeft. Ik was nog best nieuwsgierig hoe het afgelopen had. Hopelijk heeft het beestje niet veel pijn meer..

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Fijn dat het goed is afgelopen zeg! Gelukkig!

Deel Deze Pagina