Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pixeltje, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pixeltje

Pixeltje Lid

15 okt 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Pixeltje, 14 dec 2015
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
    gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan (ja al weer gezien ik met vlagen misselijk ben, steken in mijn onderbuik heb, borsten die nu en dan plots opspelen en soms plots ook heel licht in mijn hoofd ben)

Op de test is naar mijn idee een heel licht streep je te zien (zie foto) dus toen maar een clearblue test gedaan maar daar stond op niet zwanger, wordt ik nou gek of kan het zijn dat de goedkope test bij mij beter werkt dan de dure?

15 oktober namelijk een miskraam gehad en nu bijna 9 weken later wel symptomen en geen menstruatie. Heb al een bloedtest laten doen nog geen uitslag en vrijdag echo (om te kijken wat er binnen aan de hand is) maar na 9 weken bijna geen geduld meer.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,9 KB
      Weergaven:
      20
  2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ben bang dat deze test negatief is. Dat lijntje (pennenstreepje) zit net naast de plek waar het streepje moet komen te staan. Waar het streepje hoort te staan is een wit streepje en dat is helaas een indrooglijntje. Hopelijk heb je snel wat duidelijkheid

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Denk ook dat dit streepje niet goed is, eerste indruk was voor mijn gevoel al niet goed. Net wat stokstaartje zegt lijkt een pennenstreepje, staat ook wat scheef.

4. Pixeltje

Pixeltje Lid

15 okt 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer maar te verwachten als de clearblue niet positief is. Iig bedankt voor jullie antwoord. Snap mijn lichaam niet meer. Vorige keer 6 maanden moeten wachten omdat het prolactine gehalte te hoog was en nu zijn we al weer 9 weken verder sinds de miskraam. Baal enorm.

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    Misschien even doorspoelen met paar druppels water?

6. Pixeltje

Pixeltje Lid

15 okt 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom dan Naomi86? Ik doe vrijdag voor ik naar de genecoloog ga nog een testje maar waarschijnlijk zit er niks en houd mijn lichaam me helemaal voor de gek. Ene moment veel symptomen andere minder buik die gevoelig is maar geen positieve testen.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan gaat die gele indroogvlek weg en dan kunnen we beter beoordelen of er een streepje staat of niet.

Dus doe een paar druppels in het druppelvenster, dan trekt als het goed is, dat gele weg.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie een streepje, maar hij lijkt grijs. Misschien een andere test proberen?

9. Pixeltje

Pixeltje Lid

15 okt 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals getest helemaal niks. Morgen echo om te kijken wat de reden daar van kan zijn. Wordt er zo moe van dat er geen menstruatie komt. December 2014 geen menstruatie meer (macroprolactionoom, prolactine gehalte was toen 10x verhoogt) 6 maanden later eindelijk weer ongesteld en nu na de miskraam al 9 weken en 2 dagen niet meer gemenstrueerd. De bloedwaarden waren bij de arts goed vorige week maanden bij de geno laten testen morgen uitslag. ben er zo klaar mee.

10. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je even een virtuele knuffel geven! Goed dat je naar de ha gaat! Dit geeft zoveel onzekerheid en hopelijk krijg je dan wat antwoorden op waarom je lijf zo reageert. Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina