Spannend! Nog een paar uurtjes en dan ga je testen! Duimen draaien hier ook mee. Ben benieuwd! Succes.
Negatief getest dames.. hoop is gelijk helemaal weg.. vandaag 12dpo maar t lijkt me sterk als hij 14dpo ineens wel posi is .. vanmiddag toch de verwijsbrief er maar bij pakken en afspraak maken bij de gyn :x
Oh wat balen zeg! Maar wat hierboven ook gezegt word: geen bloed is goed!! Er zijn meiden die pas laat positesten dus misschien ben jij er daar ook 1 van. En nod is pas over twee dagen dus geef de moed nog niet op!! Ik laat. Duimen nlg even doordraaien voor je hoor!!
Ow, wat balen meis! Maar het kan nog wel hoor, de moed nog niet helemaal opgeven. Ik testte bij mijn zoontje op dag 32 en die was wel duidelijk, maar echt geen knaller. En uit de uitgerekende datum bleek dat ik die maand een keurige cyclus had gehad dus ik zat toen ook al op 17 of 18 dpo. Dus wie weet, ik blijf nog even voor je duimen.
Ik hoop voor je dat je zwanger ben! Eindelijk na ander half jaar. Dit is pas mn eerste ronde en ik word nu al gek!
Misschien is het idd nog te vroeg. Bij mij ook nog geen positieve test en toch al 5 dagen overtijd, dus wie weet testen we over een paar dagen toch allebei positief. Ik duim in ieder geval heel hard voor je dat de verwijzing niet meer nodig is!