Nu móet het nniet gekker worden, vriendlief en ik hebben vorige maand de verwijsbrief gekregen van de dok, besloten dat we het nog 1 x zelf zouden proberen en dan de afspraak maken, nu dus Ongesteld geworden. Dus ik vraag aan mn vriend zomer: zal ik maandag dan maar bellen voor een afspraak bij de gyn? .. word hij chaggerijnig en krabbelt hij terug Hij zegt: dan moet ik voor zo'n afspraak vrij nemen van mn werk en ik móet al vaker vrij nemen ivm tandarts... en dat wil ik niet enzo.. HUHHH... k sta perplex.. hoe kut kan een mens zich voelen! Hij vind dat we gewoon zelf door moeten proberen sonder hulp... WAAROM HEBBEN WE VORIGE MAAND DAN GEVRAAGD OM DIE VERWIJSBRIEF !!! o my god wat voel ik me klote... Hij wil wel echt een kindje maar mischien is hij stiekem bang dat het aan zijn zwemmers ligt ofzo? wat een.... Grrrrrrrr
Wat ontzettend vervelend voor je dat hij deze reactie geeft. Ik snap wel dat je je er klote bij voelt. Het enige wat je kunt doen, is er samen over praten. Hopelijk kan hij duidelijk maken waarom hij het toch niet wil. Het lijkt mij niet dat het vrijnemen nou echt de enige reden is, waarom hij niet naar de gynaecoloog wil. Ik hoop van harte dat jullie er samen uit gaan komen over wat jullie gaan doen. Veel succes. Knuffel
Kan het niet zo zijn dat hij er nu ook gewoon even van baalt dat het niet raak is. Als mijn man ergens van baalt wordt hij ook dwars en gooit zijn kond tegen de krib. Misschien dat je er op een rustig moment rustig naar kunt informeren en vragen wat nou echt de reden is. Ik hoop dat jullie er dan alsnog uitkomen.
Och nee toch, wat vervelend zeg, ongesteld en dan ook nog zo'n reactie van je vriend Ik kan me inderdaad voorstellen dat hij ook gewoon vreselijk baalt en daarom deze reactie geeft. Wat ik dan zou doen is hem even lekker met rust laten, zodat hij even de tijd heeft om het te verwerken, en na het weekend met hem praten. Vragen of hij er nog achterstaat om samen naar de gyn te gaan. En zo ja waar zijn reactie dan vandaan kwam. Heel veel succes!
heb even met hem gepraat en het is idd zo dat hij er erg van baalt, maar hij kwam ineens met het verhaal dat 1 van zijn mannelijke collega's ook bij de gyn kwam met hun vriendin ivm zwanger willen worden en toevallig werd er bij deze man ontdekt dat hij balkanker had. mijn vriend is dus bang dat er wat raars achter weg komt en daar is hij bang voor. gelukkig ziet hij nu in dat hij het dan juist beter wel kan weten mocht het minder leuke berichten zijn in welke richting dan ook. we gaan er voor met zn 2en en maandag zal ik de afspraak maken mannen.... he .. haha.
Ja dan kan ik me wel voorstellen dat je vriend even moet slikken natuurlijk. Hij had het wel even iets tactvoller kunnen brengen, maar ja dat zijn mannen. Die van mij zag het ook echt niet zitten toen hij zijn zaad in moest leveren, gewoon omdat hij ook bang was dat er iets met hem mis zou zijn. (had je hem moeten horen toen ze zeiden dat het zaad meer dan geweldig gezond was haha). Maar ben blij dat hij het je verteld heeft en dat het nu opgelost is. Het is ook niet niks natuurlijk en iedereen verwerkt het op zijn eigen manier. Succes meid!!
Ik ben blij om te horen dat jullie het besproken hebben en ja dat is idd typisch mannen gedrag, erg herkenbaar Heel veel succes bij de gyn.